Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

  1. Do zadań Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego należy:

1) pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,

2) współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,

3) nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności,

4) współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska,

5) współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne,

6) dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum,

7) realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa.

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Szymon Grzędziński

Data wytworzenia: 2015-11-04

Wprowadzający: Szymon Grzędziński

Data modyfikacji: 2018-01-18

Opublikował: Szymon Grzędziński

Data publikacji: 2018-01-18