Archiwum Zakładowe

Do zadań Archiwum Zakładowego należy:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie właściwego przygotowania przekazywanych akt do Archiwum Zakładowego,
2) przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy,
3) przechowywanie i zabezpieczenie przyjętych akt, prowadzenie ich ewidencji oraz ich udostępnianie,
4) uzyskiwanie zgody właściwego archiwum państwowego na brakowanie dokumentacji nie archiwalnej (akt kategorii „B ”), udział w komisyjnym ich brakowaniu i przekazaniu na makulaturę,
5) przygotowanie materiałów archiwalnych kategorii „A ” do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,
6) przeprowadzenie skontrum dokumentacji,
7) porzadkowanie przechowywanej dokumentacji przyjętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
8) wycofanie dokumentacji ze stanu Archiwum Zakładowego i stanu dokumentacji archiwalnej.

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Szymon Grzędziński

Data wytworzenia: 2015-11-04

Wprowadzający: Szymon Grzędziński

Data modyfikacji: 2018-01-18

Opublikował: Szymon Grzędziński

Data publikacji: 2018-01-18