Ogłoszenie
Ogłoszenie
Na podstawie zarządzenia nr 5/2013 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w
Suwałkach
z dnia 17 kwietnia 2013 r.
(w sprawie wprowadzenia Instrukcji określającej sposób i tryb gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego będącego własnością ZDP w Suwałkach)
Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach po raz drugi oferuje do sprzedaży:
I. Używane wyposażenie w Stacji Kontroli Pojazdów
Lp |
Składnik rzeczowe |
Rok |
Ilość (szt.) |
Nr inwentarzowy |
Cena (zł) |
||
1. |
Analizator spalin Oliwer K-90 |
1996 |
1 |
ZDP-6-66-664/9 |
500,00 |
||
2. |
Opóźnieniomierz Braketest LWS-2 |
2000 |
1 |
ZDP-6-66-664/3 |
200,00 |
||
3. |
Linia badania zbieżności AREX AV01 (bez atestów) |
1998 |
1 |
ZDP-6-66-664/12 |
600,00 |
||
4. |
Przyrząd do legalizacji nieszczelności instalacji gazowej PBK - 1 |
2000 |
1 |
ZDP-6-66-664/13 |
100,00 |
||
5. |
Skaner OBD AMX -550 |
2004 |
1 |
ZDP-6-66-664/15 |
1 000,00 |
||
6. |
Tester do przejrzystości szyb ANX 710 |
2004 |
1 |
ZDP-w-IX/poz.5 |
400,00 |
|
|
- Pozostałe składniki
Lp |
Składnik rzeczowe |
Rok |
Ilość (szt.) |
Nr inwentarzowy |
Cena (zł) |
1. |
Samochód ŻUK A-07 |
1995 |
1 |
ZDP-7-74-741/1 |
1 000,00 |
1. Składniki będące przedmiotem niniejszego ogłoszenia
można oglądać w dniu 06.10.2016 r.
w godzinach 09:00 - 13:00 w siedzibie jednostki (ul. Ogrodowa 57, 16-400
Suwałki).
2. Zainteresowanych nabyciem do dnia 07.10.2016 r. do godziny
14:00 zapraszamy do złożenia ofert
w siedzibie jednostki z wyszczególnieniem składników i z zaoferowaną ceną
jednostkową. Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 07.10.2016 r. o godzinie 14:30.
3. Przy sprzedaży decydującą przesłanką będzie najwyższa cena. W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów zaoferuje taką samą cenę jednostkową dla tego samego składnika prawo zakupu będzie miał oferent, którego oferta wpłynie wcześniej (decyduje data i godzina wpływu).
4. Przystąpienie oferenta do zakupu składnika rzeczowego jest jednoznaczne z tym, że oferent zapoznał się ze stanem technicznym składników majątku.
5. Oferent ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.
6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana,
zobowiązany będzie do zapłaty zaoferowanej kwoty
w terminie 7 dni oraz do niezwłocznego odebrania zakupionych składników.
Dodatkowe informacje na temat składników można uzyskać:
Pan Henryk Olszewski, tel. (0-87) 565 70 85, 607 521 054, adres e-mail: stacja@zdp.suwalki.pl
Dyrektor
Marek Dziemian
Metryka strony