Ponowne wykorzystywanie informacji
Zasady i tryb ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego reguluje ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego to wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji w jakimkolwiek celu, z wyjątkiem wymiany informacji sektora publicznego między podmiotami zobowiązanymi wyłącznie w celu realizacji zadań publicznych.
Udostępnienie informacji sektora publicznego w celu ich ponownego wykorzystania następuje na wniosek w przypadkach gdy:
1) informacja nie jest udostępniana w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Administracyjnego Domów Dziecka w Nowej Pawłówce,
2) są udostępniane w inny sposób i nie zostały określone warunki ponownego wykorzystania lub opłaty za ponowne wykorzystanie albo nie poinformowano o braku takich warunków lub opłat
3) wnioskodawca będzie wykorzystywał informację na warunkach innych niż zostały dla tych informacji określone;
4) zostały udostępnione udostępniane lub zostały przekazane na podstawie innych ustaw określających zasady i tryb dostępu do informacji będących informacjami sektora publicznego.
W celu uzyskania informacji do ponownego wykorzystywania należy sporządzić wniosek w formie dokumentu papierowego lub w formie dokumentu elektronicznego, który będzie zawierał elementy określone w art. 39 ust. 3 ww. ustawy i przesłać poprzez:
Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Centrum Administracyjnego Domów Dziecka w Nowej Pawłówce.
Pocztę elektroniczną na adres: sekretariat@cadd.nowapawlowka.pl,
Pocztę na adres: Centrum Administracyjne Domów Dziecka w Nowej Pawłówce, Nowa Pawłówka 1A, 16-427 Przerośl.
Przed wysłaniem wniosku prosimy o zapoznanie się z ustawą o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego ustawą o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
Metryka strony