Zarządzenie Nr 10/2012
ZARZĄDZENIE NR 10/2012
STAROSTY SUWALSKIEGO
z dnia 22 lutego 2012 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 18 ust.2, art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy „Prawo o ruchu drogowym”.
§
2. Czynności związane z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia
w zakresie:
1) opisania przedmiotu zamówienia;
2) wskazania trybu udzielenia zamówienia publicznego;
3) sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) przygotowania i opublikowania ogłoszenia o wszczęciu postępowania;
przeprowadzi Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
§ 3. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:
1) Jolanta Sawicka – Przewodniczący Komisji,
2) Artur Taraszkiewicz – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3) Iwona Opanowska – Sekretarz Komisji.
§ 4. Przewodniczący Komisji określi organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przetargowej.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WICESTAROSTA
/-/ Witold Kowalewski
Metryka strony