Zarządzenie Nr 26/2011

Zarządzenie Nr 26/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 2 maja 2011 r. w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ZARZĄDZENIE NR 26/2011

 

ZARZĄDZENIE NR 26/2011

STAROSTY SUWALSKIEGO

z dnia 02 maja 2011 r.

 

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

            Na  podstawie  art. 18 ust.2,  art. 19 ust. 2 i  art. 21 ust. 1 ustawy  z  dnia 29 stycznia 2004 r. -   Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

            § 1. Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

            § 2. Czynności związane z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzi Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

            § 3. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:

1)      Jolanta Sawicka – Przewodniczący Komisji,

2)      Artur Taraszkiewicz – Zastępca Przewodniczącego Komisji,

3)      Cezary Rojek – Sekretarz Komisji.

            § 4. Przewodniczący Komisji przedłoży Staroście do zatwierdzenia regulamin pracy Komisji określający organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przetargowej.

            § 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

            § 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

WICESTAROSTA

/-/ Witold Kowalewski

 

 

 

 

                                                                                                                      Załącznik nr 1 do

                                                                                                                      Zarządzenia Nr 26/2011

                                                                                                                      Starosty Suwalskiego

                                                                                                                      z dnia 02.05.2011 r.

 

 

 

 

REGULAMIN

pracy komisji przetargowej

powołanej do przeprowadzenia zamówienia publicznego

„Dostawa dokumentów komunikacyjnych do Starostwa Powiatowego w Suwałkach”

 

 

 

 

§ 1

 

1.Regulamin określa zadania członków oraz tryb pracy komisji przetargowej.

2.Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

-     ustawie – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych    (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz.759 z późn. zm.),

-     kierowniku zamawiającego – należy przez to rozumieć Starostę Suwalskiego,

-         komisji – należy prze to rozumieć komisję przetargową powołaną do przeprowadzenia zamówienia publicznego „Dostawa dokumentów komunikacyjnych do Starostwa Powiatowego w Suwałkach”,

-         wykonawcy – należy prze to rozumieć Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie

3.W zakresie nie uregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy oraz inne

   przepisy  prawa regulujące udzielanie zamówień.

 

                                                                       § 2

 

1.Komisja jest zespołem pomocniczym Starosty Suwalskiego

2.Do jej obowiązków należy:

-         ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,

-         przeprowadzenie w formie telefonicznej negocjacji w wykonawcą,

-         przygotowywanie pism informacyjnych związanych z postępowaniem,

-         opracowanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

-         przygotowanie informacji o wynikach postępowania,

-         przyjmowanie i analiza wniesionych protestów oraz przygotowanie projektów odpowiedzi i przedłożenie kierownikowi zamawiającego,

-         przygotowanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

 

          § 3

1.Komisja pracuje na posiedzeniach.

2.Członkowie komisji wykonują swoje czynności osobiście.

3.Dla ważności czynności dokonanych przez komisję niezbędne jest uczestnictwo co najmniej 3 członków

   komisji.

4.Po zapoznaniu się z dokumentami wykonawcy, członkowie komisji składają pisemne oświadczenia o

     zaistnieniu lub braku okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy.

5.Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje kierownikowi

   zamawiającego.  

6.Członek komisji jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji niezwłocznie

   po uzyskaniu wiadomości o zaistnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie, o czym informuje

   przewodniczącego komisji.

7.Wyłączenia dokonuje się poprzez wypełnienie druku ZP-1.

8.Oświadczenie o okolicznościach uzasadniających wyłączenie przewodniczący przekazuje sekretarzowi

   komisji celem włączenia go do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

                                                                       § 4

 

Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

odebranie oświadczeń członków komisji,

wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

informowanie kierownika zamawiającego o wyłączeniu członka komisji,

podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

informowanie kierownika zamawiającego o ewentualnych problemach związanych z pracami komisji
w toku postępowania.

 

           § 5

 

Do obowiązków sekretarza komisji należy:

-         sporządzanie dokumentacji postępowania zgodnie z ustawą,

-         zapewnienie bezpieczeństwa przechowania i nienaruszalności ofert oraz dokumentacji z prowadzonych czynności  przed osobami nieuprawnionymi,

-         obsługa techniczna,sekretarska i organizacyjna komisji.

 

                                                                       § 6

 

Do obowiązków członka komisji należy:

-         złożenie pisemnego oświadczenia o zaistnieniu lub braku okoliczności, o których mowa w art.
17 ustawy,

-         udział we wszystkich posiedzeniach komisji,

-         wykonywanie czynności związanych z pracami komisji zgodnie z poleceniami przewodniczącego komisji,

-         prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie przekazanym członkowi,

-         wyłączenie się z prac komisji po uzyskaniu wiadomości o zaistnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie. 

 

                                                                       § 7

 

Przeprowadzenie negocjacji:

-         opracowanie i wysłanie do wykonawcy zaproszenia do negocjacji,

-         przyjęcie od wykonawcy oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,

-         prowadzenie negocjacji w formie korespondencyjnej i telefonicznej,

-         przygotowanie dokumentów z przeprowadzonych negocjacji.

 

                                                                       § 8

 

Po zakończeniu negocjacji komisja:

-         przygotowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

-         informuje kierownika zamawiającego o zakończeniu postępowania,

-         przygotowuje stosowne ogłoszenia.

 

           § 9

W przypadku wniesienia protestu komisja:

-         dokonuje analizy protestu,

-         przygotowuje odpowiedź na protest,

-         w przypadku uwzględnienia protestu, powtarza oprotestowaną czynność.

 

                                                                       § 10

 

  1. Na każdym etapie postępowania Starosta może żądać od członków komisji wyjaśnień w sprawie podejmowanych przez nich czynności oraz przeglądać dokumentację postępowania.
  2. Jeżeli Starosta stwierdzi naruszenie prawa,komisja na jego polecenie powtarza wadliwą czynność.

 

                                                                       § 11

 

     W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem komisję obowiązują przepisy ustawy.

 

 

 

 

WICESTAROSTA

/-/ Witold Kowalewski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Jolanta Sawicka

Wprowadzający: Jolanta Sawicka

Data modyfikacji: 2011-05-05

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-05-05