Zarządzenie Nr 16/09
zarządzenie nr 16/09
starosty suwalskiego
z dnia 13 maja 2009 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zarządza się, co nastepuje:
§ 1. Zarządzenie określa zasady udzielenia zamówienia publicznego przedmiotem, którego jest dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
§ 2. Czynności związane z przygotowanieniem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzi Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
§ 3. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Komisja Przetargowa w składzie:
1) Jolanta Sawicka – Przewodniczący Komisji,
2) Witold Kowalewski – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3) Cezary Rojek – Sekretarz Komisji.
§ 4. Przewodniczący Komisji przedłoży Staroście do zatwierdzenia regulamin pracy Komisji określający organizację, tryb pracy oraz zakresy obowiązków poszczególnych członków Komisji Przetargowej.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WICESTAROSTA
/-/ Witold Kowalewski
Metryka strony