Zarządzenie Nr 24/08

Zarządzenie Nr 24/08 Starosty Suwalskiego z dnia 22 lipca 2008 roku w sprawie powołania Komisji ds. odbioru robót związanych z usuwaniem skutków intensywnych opadów atmosferycznych w 2007 roku
GGSSS SGS

zarządzenie nr 24/08

starosty suwalskiego

z dnia 22 lipca 2008 r.

w sprawie powołania Komisji ds. odbioru robót związanych z usuwaniem skutków intensywnych opadów atmosferycznych w 2007 roku

Na podstawie art. 34 ust. 1 i art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję ds. odbioru robót związanych z usuwaniem  skutków intensywnych opadów atmosferycznych w 2007 roku w składzie:

1) Witold Kowalewski – Wicestarosta Suwalski – Przewodniczący Komisji,

2) Jan Muszyński – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach – Wiceprzewodniczący Komisji,

3) Jerzy Zaborowski – pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach – Sekretarz Komisji,

4) Kazimierz Zwoliński – pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach – Członek Komisji.

§ 2. 1. Zadaniem Komisji jest dokonanie odbioru końcowego zadania „Remont drogi powiatowej nr: 1141B Prudziszki – Suchodoły – Węgielnia w km 1+980 – 2+310 (0,33 km); 1091B Przerośl – Prawy Las – granica województwa – Dziadówek w km 7+740 – 8+090 (0,35 km) i 8+590 – 9+340 (0,75 km)”.

2. Komisja sporządzi protokół odbioru robót określający zrealizowany zakres rzeczowo-finansowy zadania.

§ 3. Ustala się termin rozpoczęcia prac Komisji na dzień 31 lipca 2008 r.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2008-07-22

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2008-07-22