Decyzja o obowiązku rekultywacji gruntów

Decyzja o obowiązku rekultywacji gruntów
Untitled

Decyzja o obowiązku rekultywacji gruntów

Spis niezbędnych dokumentów:

  • zgłoszenie osoby, która uzyskała koncesję na wydobywanie kopalin

  • kopia mapy ewidencyjnej w skali 1:5000 z określeniem granic obiektu, na którym będzie prowadzone wydobycie

  • mapa wyrobiska górniczego- z uproszczonego planu ruchu

  • kierunek zagospodarowania

W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:

    • osobę fizyczna lub prawną prowadzącą zabiegi związane z rekultywacją i zagospodarowaniem

    • przewidywany termin rozpoczęcia wydobycia i zakończenia działalności

    • przewidywany termin zakończenia rekultywacji i zagospodarowania gruntów.

Gdzie można uzyskać informacje i załatwić sprawę?

W siedzibie Starostwa Powiatowego:

pokój 303

Inspektor - Adam Dziemian

tel. (087) 562 83 71

Opłaty:

Brak opłat

Termin załatwienia sprawy:

  • organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki (art. 35 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego)

  • załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania (art. 35 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Ryszard Jan Kalinowski

Wprowadzający: Ryszard Jan Kalinowski

Data modyfikacji: 2005-08-10

Opublikował: Magdalena Sienkiewicz

Data publikacji: 2005-08-10