Uchwała Nr XLVI/275/06

Uchwała Nr XLVI/275/06 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 31 sierpnia 2006 roku w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach
GGSSS SGS

uchwała nr xLVI/ 275 /06

rady powiatu w suwałkach

z dnia 31 sierpnia 2006 r.

        w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach

Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113,           poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 162,               poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759) uchwala się, co nastepuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Suwałkach stanowiącym załacznik do uchwały Nr X/51/99 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 27 grudnia 1999 r.               w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Suwałkach wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 25 po pkt 38 dodaję się pkt 39 w brzmieniu:

"39) organizowanie i wykonywanie zadań obronnych wynikających z obowiązujących aktów prawnych, przewidzianych do realizacji przez administrację samorządową".

2) § 28 otrzymuje brzmienie:

"§28. Do podstawowych zadań Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju należy prowadzenie spraw:

            1) z zakresu inwestycji i zamówień publicznych:

a) współpraca z Wydziałami i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielanie zamówień publicznych,

b) koordynowanie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych Starostwa 
i powiatowych jednostek organizacyjnych,

c) opracowanie podstawowych dokumentów dotyczących zamówień publicznych,

d) kompletowanie i udostępnianie druków wydawanych przez Urząd Zamówień Publicznych.

e) sporządzanie sprawozdań, informacji i innych dokumentów z zakresu zamówień publicznych,

f) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu zamówień publicznych,

g) prowadzenie zadań inwestycyjnych realizowanych przez komórki organizacyjne Starostwa oraz powiatowych jednostek organizacyjnych.

h) nadzór i kontrola nad realizacją zadań inwestycyjnych powiatu suwalskiego
w zakresie zgodności z obowiązującym prawem i przyjętymi przez organy powiatu założeniami.

              2) z zakresu programowania i rozwoju:

a) monitorowanie strategii rozwoju powiatu i wnioskowanie o wprowadzanie zmian,

b) organizowanie poszczególnych faz cyklu procesu formułowania strategii rozwoju powiatu.

c) pozyskiwanie funduszy na realizację zadań określonych w strategii rozwoju powiatu we współdziałaniu z gminami, sąsiadującymi powiatami, samorządową administracją wojewódzką oraz organizacjami pozarządowymi i funduszami,

d) nadzorowanie i organizowanie procedur uzgadniania zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gmin przez powiat,

e) pozyskiwanie informacji o programach i funduszach pomocowych oraz dokonywanie bieżącej analizy możliwości udziału powiatu w tych programach,

f) opracowywanie i składanie wniosków związanych z programami i funduszami pomocowymi,

g) inicjowanie i organizowanie szkoleń i seminariów na temat programów i funduszy pomocowych,

h) współdziałanie z podmiotami działającymi na rzecz rozwoju powiatu,

i) opracowywanie zbiorczych ocen i informacji o sytuacji społecznej i gospodarczej.

             3) z zakresu współpracy zagranicznej i regionalnej:

a) tworzenie i obsługa baz danych o podmiotach współpracujących z powiatem,

b) poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z jednostkami samorządu terytorialnego
i  innymi jednostkami zagranicznymi,

c) organizowanie imprez (samodzielnie lub w współdziałaniu) oraz organizowanie udziału powiatu w imprezach obcych,

d) prowadzenie działań na rzecz uczestnictwa jednostek samorządu terytorialnego
w zakresie współpracy zagranicznej, regionalnej i ponadregionalnej,

e) koordynacja działań komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie integracji z Unią Europejską,

f) i    nicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, spotkań, seminariów w zakresie:

- problematyki integracji europejskiej,

- struktur Unii Europejskiej,

- zakresu działania poszczególnych agend Unii Eorpejskiej.  

              4) z zakresu promocji powiatu:

a) organizowanie przedsięwzięć i imprez promocyjnych,

b) prowadzenie strony internetowej powiatu i Starostwa,

c) monitoring publikacji w prasie, radiu i telewizji dotyczących działalności powiatu,

d) pozyskiwanie sponsorów na działalność promocyjną powiatu.

e) współpraca przy tworzeniu publikacji i programów informacyjnych dotyczących powiatu.

f) nawiązywanie kontaktów z wydawcami i redagowanie tekstów promocyjnych.

               5) z zakresu turystyki:

a) koordynowanie działań powiatu mających na celu rozwój turystyki w zakresie:

- popularyzacji walorów rekreacji ruchowej,

- iniciowanie i organizowanie imprez rekreacyjnych,

- wspierania inicjatyw mających na celu rozwój turystyki,

b) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organizatorami turystyki na rzecz rozwoju infrastruktury turystycznej na terenie powiatu oraztworzenia oferty turystycznej,

c) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu turystyki powierzonych podmiotom na podstawie umów i porozumień,

d) inicjowanie i współpraca z innymi podmiotami na rzecz szkoleń w zakresie działaności turystycznej,

e) tworzenie bazy danych dotyczącej infrastruktury turystycznej z terenu powiatu."

 

3) załączniki Nr 2, 5 i 8 otrzymują brzmienie ustalone w załącznikach Nr 1, 2 i 3
do niniejszej uchwały.

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

PRZEWODNICZĄCY RADY

 

/-/ Sławomir Małachowski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2006-11-13

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-11-13