Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 29 kwietnia 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora
do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
inspektor do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego
Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe geodezyjne z 3 –letnim stażem pracy,
3) posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii:
zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i
inwentaryzacyjne i zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz
sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
2) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
4) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
6) znajomość wykonywania pomiarów techniką RTK/GPS,
7) znajomość pakietu Microsoft Office.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Odbiór i kontrola robót geodezyjnych przekazywanych do Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2. Ustalanie technologii i wytycznych dla wykonawców.
3. Prowadzenie prac zespołu uzgadniania usytuowania projektowych sieci uzbrojenia
terenu.
4. Nadzór nad robotami wykonywanymi na rzecz Starostwa i utrzymywanie kontaktów z
wykonawcami robót.
5. Prowadzenie uzgodnień dotyczących robót.
6. Udział w komisjach odbioru robót wykonywanych na rzecz Starostwa, łącznie z
wykonywaniem kontroli polowej z użyciem posiadanego przez wydział sprzętu.
7. Sprawowanie nadzoru w sprawach ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych,
magnetycznych.
8. Organizacja pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy ,*
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających 3 –letni staż pracy,
6) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii (zakres 1 i zakres 2),
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
8) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
9) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
10) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 16 maja 2011 r do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter, pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 25/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 29 kwietnia 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 25/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 29 kwietnia 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 18 maja 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 19 maja 2011r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 3 czerwca 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252,
3) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. + 48 087 5659220.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony