Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 8  lutego 2012 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora do spraw rozwoju i współpracy regionalnej

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3)         posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,

4)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

6)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

2)       znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

3)       znajomość przepisów ustawy - Prawo o stowarzyszeniach,

4)       znajomość przepisów ustawy o fundacjach,

5)       znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

6)       znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania
z dnia 15 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2011, Nr 6, poz.25),

7)       znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,

8)       znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

9)       znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

10)   znajomość podstawowych zagadnień ustawy o finansach publicznych
w zakresie finansów samorządu terytorialnego,

11)   co najmniej  3 –letni staż pracy w administracji.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.      Monitorowanie strategii rozwoju Powiatu i wnioskowanie o wprowadzanie zmian.

2.      Pozyskiwanie informacji o programach i funduszach pomocowych oraz dokonywanie bieżącej analizy możliwości udziału Powiatu w tych programach.

3.      Opracowywanie i składanie wniosków związanych z programami i funduszami pomocowymi.

4.      Pozyskiwanie funduszy na realizację zadań określonych w strategii rozwoju Powiatu.

5.      Opracowywanie zbiorczych ocen i informacji o sytuacji społecznej
i gospodarczej na potrzeby organów Powiatu.

6.      Współpraca z organizacjami pozarządowymi, opracowywanie planów współpracy i sprawozdań z ich realizacji.

7.      Współpraca z podmiotami działającymi na rzecz rozwoju Powiatu i regionu,
w tym z innymi samorządami i przedstawicielami społeczności lokalnych.

8.      Organizowanie i udział w wydarzeniach kulturalnych, społecznych
i naukowych o znaczeniu regionalnym.

9.       Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),

4)           kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy,

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

10)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

  

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3- letni staż pracy                  w administracji.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     bezpośredni kontakt z podmiotami działającymi na rzecz rozwoju Powiatu
i regionu, w tym: z innymi samorządami i przedstawicielami społeczności lokalnych ,

4)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2012 rok.

 VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju” w terminie do dnia  21 lutego  2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  VIII. Inne informacje.                    

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 9/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 lutego 2012 r.         w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym       w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 9/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 lutego 2012 r.          w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 22 lutego 2012 roku  w godz. 900 – 1400.

 

W dniu 23 lutego 2012 roku od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 marca 2012 r. w pok. 123        (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane po                     3 miesiącach od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                                                                                      

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju, tel.87 5659270

2)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                     w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Szczepan Ołdakowski

Wprowadzający: Szczepan Ołdakowski

Data modyfikacji: 2012-02-08

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2012-02-08