Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 8 lutego 2012 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora do spraw rozwoju i współpracy regionalnej
w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej
w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
2) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość przepisów ustawy - Prawo o stowarzyszeniach,
4) znajomość przepisów ustawy o fundacjach,
5) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
6)
znajomość przepisów rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Społecznej
w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania
publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania
z dnia 15 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2011, Nr 6, poz.25),
7) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
8) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
9) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
10)
znajomość podstawowych zagadnień ustawy o
finansach publicznych
w zakresie finansów samorządu terytorialnego,
11) co najmniej 3 –letni staż pracy w administracji.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Monitorowanie strategii rozwoju Powiatu i wnioskowanie o wprowadzanie zmian.
2. Pozyskiwanie informacji o programach i funduszach pomocowych oraz dokonywanie bieżącej analizy możliwości udziału Powiatu w tych programach.
3. Opracowywanie i składanie wniosków związanych z programami i funduszami pomocowymi.
4. Pozyskiwanie funduszy na realizację zadań określonych w strategii rozwoju Powiatu.
5.
Opracowywanie zbiorczych ocen i informacji o sytuacji społecznej
i gospodarczej na potrzeby organów Powiatu.
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, opracowywanie planów współpracy i sprawozdań z ich realizacji.
7.
Współpraca z podmiotami działającymi na rzecz rozwoju Powiatu i regionu,
w tym z innymi samorządami i przedstawicielami społeczności lokalnych.
8.
Organizowanie i udział w wydarzeniach kulturalnych, społecznych
i naukowych o znaczeniu regionalnym.
9. Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
2) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3- letni staż pracy w administracji.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
- Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
- Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest
na czas określony,
a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony. - Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
3) bezpośredni kontakt z podmiotami działającymi na rzecz
rozwoju Powiatu
i regionu, w tym: z innymi samorządami i przedstawicielami społeczności
lokalnych ,
4) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).
- Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2012 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju” w terminie do dnia 21 lutego 2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
VIII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 9/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 9/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 22 lutego 2012 roku w godz. 900 – 1400.
W dniu 23 lutego 2012 roku od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 marca 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane po 3 miesiącach od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju, tel.87 5659270
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony