Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora do spraw katastru w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

 O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia  9  listopada  2011 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

podinspektora do spraw katastru

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

podinspektor do spraw katastru

 w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

wymiar - 1 etat

 

zatrudnienie od  1 stycznia 2012r.

           

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1.  Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)      jest obywatelem polskim,

2)      posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z 3 –letnim stażem pracy,

3)      ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. katastru,

5)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)      cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)      znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,

   2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

   3) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,

   4) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

 

 

 

 

 IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

 

1)      wykonywanie wykresów i kopii map ewidencji gruntów i budynków,

2)      prowadzenie rejestru nieruchomości,

3)      tworzenie i udostępnianie baz danych dotyczących powszechnej taksacji nieruchomości.

 

V.                 Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dowodu osobistego,

4)           odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),

5)           kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),

6)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. katastru,

7)           oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

 

      2. Dokumenty dodatkowe:

 

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw katastru, w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia  30 listopada 2011r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 57/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 57/2011  Starosty Suwalskiego z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 6 grudnia  2011 roku  w godz. 900 – 1400.

 

W dniu 7 grudnia 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 stycznia 2012 r. w pok. 123  (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

3)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

 

                   S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2011-11-09

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-11-09