Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 8 września 2011 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

Inspektora do spraw gospodarowania nieruchomością

Skarbu Państwa w Budzisku

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,

2)       znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

3)       znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

4)       znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,

5)       znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

6)       znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

7)       znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

8)       co najmniej roczny staż pracy w administracji.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.        Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowania, najem i dzierżawę.

2.        Przygotowanie umów dzierżawnych i rozliczanie kosztów.

3.        Ustalanie wysokości odszkodowania za nieruchomości przyjęte na rzecz Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego i przygotowywanie decyzji.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy *

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dowodu osobistego,

4)           odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),

5)           kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy,

6)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,

7)           zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

      2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż pracy                    w administracji,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia  23 września 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 45/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 45/2011  Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 26 września 2011 roku  w godz. 900 – 1400.

 

W dniu 27 września  2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 października 2011 r. w pok. 123  (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                            

1)      Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,

2)  Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.

 

 

 

S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

        

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2011-09-08

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-09-08