Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 25 lipca 2011 roku
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika w Biurze Obsługi Nieruchomości
w Budzisku
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
kierownik w Biurze Obsługi Nieruchomości w Budzisku
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – kierownik w Biurze Obsługo Nieruchomości w Budzisku,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywała co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
2) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
3) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
4) znajomość ustawy o finansach publicznych,
5) znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
6) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
8) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
9) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
10) co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie gospodarowania nieruchomościami komunalnymi lub Skarbu Państwa.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.
1. Organizowanie wykonania zadań Referatu wynikających z przepisów prawa.
2. Opracowanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części dotyczącej zadań Referatu.
3. Bieżąca kontrola wykonania zadań finansowych.
4. Zapewnienie opracowania sprawozdań z wykonania budżetu w części dotyczącej Referatu.
5. Przygotowanie projektów aktów prawnych Starosty, Zarządu, i Rady w zakresie zadań Referatu.
6. Przygotowanie na potrzeby Starosty i Zarządu oraz w celu przedłożenia Radzie i jej Komisjom projektów sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych Referatowi.
7. Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej nieruchomości w Budzisku.
8. Organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników zatrudnionych w Biurze Obsługi Nieruchomości w Budzisku.
9. Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości w Budzisku.
10. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości w Budzisku.
11. Zapewnienie przestrzegania w Referacie tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
5) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających czteroletni staż pracy lub potwierdzających wykonywanie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: kierownik w Biurze Obsługi Nieruchomości w Budzisku
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie gospodarowania nieruchomościami komunalnymi lub Skarbu Państwa,
2) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych kwalifikacji.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik w Biurze Obsługi Nieruchomości w Budzisku” w terminie do dnia 8 sierpnia 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 41/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 25 lipca 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 41/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 25 lipca 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 9 sierpnia 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 10 sierpnia 2011r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne oraz (I piętro , pok.125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 29 sierpnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony