Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 r

 

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia  14 czerwca 2011 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora

do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka

Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w  Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

        inspektor  do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego   

       Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

 

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe geodezyjne z  3 –letnim stażem pracy,

3)         posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii:

    zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i     

     inwentaryzacyjne i zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz

     sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,

4)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym -  inspektora  do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego    Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

6)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

2)       znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

3)       znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,

4)       znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

5)       znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

6)       znajomość wykonywania  pomiarów techniką  RTK/GPS,

7)       znajomość pakietu Microsoft Office.

 

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

 

      1. Odbiór i kontrola robót geodezyjnych przekazywanych do Powiatowego  Ośrodka

          Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

2. Ustalanie technologii i wytycznych dla wykonawców.

3. Prowadzenie prac zespołu uzgadniania usytuowania projektowych sieci uzbrojenia  

    terenu.

4. Nadzór nad robotami wykonywanymi na rzecz Starostwa i utrzymywanie kontaktów z

          wykonawcami robót.

      5. Prowadzenie uzgodnień dotyczących robót.

      6. Udział w komisjach odbioru robót wykonywanych na rzecz Starostwa, łącznie z

           wykonywaniem kontroli polowej z użyciem posiadanego przez wydział sprzętu.

      7. Sprawowanie nadzoru w sprawach ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych,

          magnetycznych.

      8. Organizacja pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.

 

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy ,*

2)           list motywacyjny,

3)           uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego,

4)           odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)           uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających 3 –letni staż pracy,

6)           uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii (zakres 1 i zakres 2),

7)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,

8)           zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

9)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                  i skarbowe,

10)       oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

11)       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

        2. Dokumenty dodatkowe:

 

               1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych   

                   umiejętności.

 

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor  ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego   Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach” w terminie do dnia   1 lipca  2011r.  do godz. 900               do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter,  pok.20).

 

 

VII.              Inne informacje.                  

 

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia  14 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu  5 lipca  2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

 

W dniu 6 lipca 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.127).

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 8 sierpnia 2011 r. w pok. 123           (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                       

1)     Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. + 48 087 5659220,

2)      Dorota Szymańska– Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,

3)      Marta Emert-Żelazko – podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej,

      tel.+ 48 087 5659203.

 

 

S T A R O S T A

 

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego                    w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Po
  • wiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2011-06-14

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2011-06-14