Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora
do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
inspektor do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego
Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe geodezyjne z 3 –letnim stażem pracy,
3) posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii:
zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i
inwentaryzacyjne i zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz
sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
2) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
4) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
6) znajomość wykonywania pomiarów techniką RTK/GPS,
7) znajomość pakietu Microsoft Office.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Odbiór i kontrola robót geodezyjnych przekazywanych do Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2. Ustalanie technologii i wytycznych dla wykonawców.
3. Prowadzenie prac zespołu uzgadniania usytuowania projektowych sieci uzbrojenia
terenu.
4. Nadzór nad robotami wykonywanymi na rzecz Starostwa i utrzymywanie kontaktów z
wykonawcami robót.
5. Prowadzenie uzgodnień dotyczących robót.
6. Udział w komisjach odbioru robót wykonywanych na rzecz Starostwa, łącznie z
wykonywaniem kontroli polowej z użyciem posiadanego przez wydział sprzętu.
7. Sprawowanie nadzoru w sprawach ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych,
magnetycznych.
8. Organizacja pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy ,*
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających 3 –letni staż pracy,
6) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii (zakres 1 i zakres 2),
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
8) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
9) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
10) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 1 lipca 2011r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter, pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 5 lipca 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 6 lipca 2011r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.127).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 8 sierpnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. + 48 087 5659220,
2) Dorota Szymańska– Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,
3) Marta Emert-Żelazko – podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej,
tel.+ 48 087 5659203.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
- kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Po
- wiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony