Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
młodszego referenta
do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku
oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
w Wydziale Finansowo-Budżetowym
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent
do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku (0,5 etatu)
oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej (0,5 etatu)
w Wydziale Finansowo-Budżetowym
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie średnie ekonomiczne,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - młodszego referenta w Wydziale Finansowo-Budżetowym,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2) roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,
3) biegła znajomość obsługi programów: finansowo-księgowego INFO-SYSTEM oraz Exel,
4) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
5) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
6) znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
7) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
8) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
9) znajomość podstawowych przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Prowadzenie ewidencji księgowej rachunku dochodów Starostwa Powiatowego.
2) Terminowe przekazywanie dochodów budżetowych.
3) Wystawianie faktur VAT i rozliczanie podatku od towarów i usług.
4) Sporządzanie deklaracji VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) Sporządzanie sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości Skarbu Państwa w Budzisku.
7) Windykacja należności budżetowych.
8) Zastępstwo podczas nieobecności pracownika ds. obsługi kasowej.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego
4) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: młodszego referenta ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,
3) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko
urzędnicze: młodszy referent ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości,
rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Wydziale Finansowo-Budżetowym
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 20 czerwca 2011r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter, pok.20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 21 czerwca 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 22 czerwca 2011r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 lipca 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Ewa Kamińska – Główny Księgowy, tel.+ 48 087 5659262,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony