Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 27 kwietnia 2007 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
młodszy referent
do spraw zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego
w Wydziale Architektuy i
Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I.
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie
stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent
do spraw zadań z zakresu
architektoniczno-budowlanego
w Wydziale Architektury i Budownictwa
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze
stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem,
które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze
stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może
przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1)
jest obywatelem polskim,
2)
posiada wykształcenie średnie budowlane lub architektoniczne,
3)
ukończyła 18 rok życia i
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4)
posiada stan zdrowia
pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - młodszy referent ds.
zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego,
5)
nie była karana za przestępstwo
popełnione umyślnie,
6)
cieszy się
nieposzlakowaną opinią.
2.
Wymagania
dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1)
wykształcenie wyższe o
specjalności budownictwo lub architektura,
2)
uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
3)
znajomość
ustawy Prawo budowlane,
4)
znajomość ustawy o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5)
znajomość przepisów o
dostępie do informacji publicznej,
6)
znajomość przepisów ustawy
Kodeks postępowania administracyjnego,
7)
znajomość przepisów o
samorządzie powiatowym.
IV.
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku
urzędniczym.
1. Zatwierdzanie projektów budowlanych.
2. Wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę
/rozbiórkę/ oraz przenoszenie ich na innego inwestora.
3. Przyjmowanie zgłoszeń dot. budowy
obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na
budowę.
4. Przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.
5. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
6. Rozstrzyganie w sprawach zmiany, uchylenia
bądź wygaszenia pozwoleń na budowę.
7. Wydawanie decyzji zezwalających na
wejście na teren sąsiednich nieruchomości, do budynku lub lokalu w celu
wykonania robót budowlanych.
8. Wydawanie zaświadczeń o samodzielności
lokali i potwierdzających powierzchnię użytkową mieszkań.
9. Kontrolowanie posiadania, przez osoby wykonujące
samodzielne funkcję techniczne w budownictwie, uprawnień do pełnienia tych
funkcji w odpowiedniej specjalności.
V.
Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1)
kwestionariusz osobowy *
2)
list motywacyjny,
3)
kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub
kserokopia nowego dowodu osobistego,
4)
odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów
potwierdzających wykształcenie,
5)
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na stanowisku: młodszy referent ds. zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego,
6)
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za
przestępstwo popełnione umyślnie,
7)
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie
karne,
8)
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności
prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1)
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności.
VI.
Określenie
terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy
składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: Młodszy referent do spraw
zadań z zakresu architektoniczno-budowlanego w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 16 maja 2007 roku do Starostwa
Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa
60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok.20)
VII.
Inne
informacje.
Postępowanie w
sprawie naboru na
stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem
Nr 28/07 Starosty Suwalskiego z dnia 27 kwietnia 2007r. w sprawie ogłoszenia
naboru na stanowisko urzędnicze w
Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram
postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony
w zarządzeniu Nr 28/07 Starosty Suwalskiego z dnia 27 kwietnia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach.
Postępowanie w
sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z
zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie
regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie
Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które
spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do
dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 16 maja 2007 r. o godz. 1400 na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie
Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz
na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać
będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z
którymi w dniu
17 maja 2007r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy
kwalifikacyjne (sala konferencyjna - I piętro, pok.129)
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę
kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o
wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w
Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w
Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie
internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone
należy odbierać osobiście od dnia 1 czerwca 2007 r. w pok. 123 (I piętro)
Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych
informacji udzielają:
1)
Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Anna Nowacka
- Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
*
kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/),
na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym
(pok. nr 20)
Metryka strony