Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 24 stycznia 2007 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem
danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są
dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe o specjalności: architektura lub budownictwo,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa,
5) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
7) posiada łącznie co najmniej 5 lat pracy, w tym co najmniej dwuletniego stażu pracy na :
- stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- kierowniczych stanowiskach państwowych.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) znajomość ustawy Prawo budowlane
3) znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
6) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
7) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy
o ochronie informacji niejawnych,
8) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
9) znajomość Statutu Powiatu Suwalskiego.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Organizowanie wykonania zadań wydziału wynikających z przepisów prawa, zarządzeń, poleceń Starosty, uchwał Rady i Zarządu.
2) Zapewnienia opracowania programów i planów zadań należących do wydziału.
3) Opracowanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części dotyczącej zadań wydziału.
4) Bieżąca kontrola wykonania zadań finansowych.
5) Zapewnienie opracowania sprawozdań z wykonania budżetu w części dotyczącej wydziału.
6) Przygotowanie projektów aktów prawnych Starosty, Zarządu, Rady i jej Komisji.
7) Przygotowywanie dla potrzeb Starosty i Zarządu oraz w celu przedłożenia Radzie i jej Komisjom projektów sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi.
8) Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administracyjnego z zakresu administracji publicznej należących do właściwego wydziału.
9) Zapewnienie przestrzegania w wydziale tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.
10)
Zapewnienie przestrzegania postanowień Regulaminu Pracy Starostwa,
a w szczególności przepisów o dyscyplinie pracy, warunkach bezpieczeństwa
i higieny pracy oraz ochronie przeciwpożarowej.
11)
Współdziałanie z innymi wydziałami i z jednostkami organizacyjnymi powiatu,
służbami, inspekcjami i strażami przy realizacji zadań powiatu, a także
z samorządowym kolegium odwoławczym, organami administracji rządowej,
samorządowej, szczebla gminnego i wojewódzkiego oraz innymi jednostkami
realizującymi zadania społeczno - gospodarcze na rzecz powiatu.
12) Usprawnienie organizacji i formy pracy wydziałów oraz podejmowanie działań na rzecz usprawnienia pracy Starostwa.
13) Prowadzenie w zakresie ustalonym przez Starostę kontroli i instruktażu w jednostkach organizacyjnych powiatu.
14) Współpraca z Komisjami Rady w zakresie kompetencji powiatu.
15) Współuczestniczenie w opracowaniu zamierzeń rozwojowych powiatu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (oryginał),
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 13 lutego 2007 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (pok. 20 - Biuro Obsługi Klienta).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 3/07 Starosty Suwalskiego z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 3/07 Starosty Suwalskiego z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 14 lutego 2007 r. o godz. 1400 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach w Biurze Obsługi Klienta, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 15 lutego od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna - pok.129).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach w Biurze Obsługi Klienta, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 1 marca 2007 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 0875659250
2) Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 0875659252
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok.20).
Metryka strony