Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 24 stycznia 2007 roku
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Biura Projektu IW "EQUAL"
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor ds. obsługi sekretariatuBiura Projektu IW "EQUAL"
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3 - letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds.obsługi sekretariatuBiura Projektu IW "EQUAL"
5) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
4) znajomość Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,
5) znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,
6) posiada wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze,
7) dobra znajomość komputera - pakietu MS Office,
8) znajomość jednego z języków obcych w stopniu wystarczającym do bieżącej komunikacji (angielski).
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Obsługa Biura Projektu Equal.
2) Odpowiedzialność za obieg dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją projektu zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3) Prowadzenie korespondencji bieżącej, w tym formułowanie projektów pism, odpowiedzi i stanowisk.
4) Opracowywanie, gromadzenie i rejestr dokumentacji związanych z bieżącą pracą Biura.
5) Prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych pracowników Starostwa Powiatowego w Suwałkach delegowanych w ramach Projektu PIW Equal.
6) Prowadzenie pełnej dokumentacji pracy Grupy Zarządzającej Projektem:
- gromadzenie i przygotowanie materiałów niezbędnych dla pracy Grupy Zarządzającej Projektem,
- przygotowywanie spotkań Grupy Zarządzającej Projektem,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń Grupy Zarządzającej Projektem.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor ds. obsługi sekretariatuBiura Projektu IW "EQUAL",
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (oryginał),
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Biura Projektu IW "EQUAL"w Starostwie Powiatowym w Suwałkach" w terminie do dnia 9 lutego 2006 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 2/07 Starosty Suwalskiego z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 2/07 Starosty Suwalskiego z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 12 lutego 2007 r. o godz. 1400 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (w Biurze Obsługi Klienta), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 13 lutego od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala konferencyjna pok.129).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (w Biurze Obsługi Klienta), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 27 lutego 2007r.
w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250
2) Anna Nowacka - Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok.20).
Metryka strony