Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 10 listopada 2015 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora ds. kultury i sportu- samodzielne stanowisko pracy
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. kultury i sportu – samodzielne stanowisko pracy
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, administracja z 3 – letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor ds. kultury i sportu,
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe magisterskie: pedagogika, administracja
2) co najmniej 2 –letni staż pracy w administracji samorządowej (urząd marszałkowski, starostwo powiatowe, urząd gminy),
3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
8) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
9) znajomość podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych – wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych,
10) znajomość niżej wymienionych ustaw w zakresie zadań publicznych wykonywanych przez samorząd terytorialny:
a) ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
b) ustawy o bibliotekach,
c) ustawy o muzeach,
d) ustawy o kinematografii,
e) ustawy o sporcie,
f) ustawy - Prawo o stowarzyszeniach.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem instytucji kultury oraz muzeów.
2. Wydawanie decyzji o zabezpieczeniu dobra kultury.
3. Ochrona dóbr kultury w zakresie przewidzianym ustawą oraz innymi przepisami.
4. Wspieranie społecznego ruchu kulturalnego.
5. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i prowadzeniem powiatowej biblioteki
publicznej.
6. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawie informacji o wpisach
do rejestru zabytków znajdujących się na terenie Powiatu.
7. Umieszczanie na zabytkach nieruchomych odpowiednich znaków i zapisów.
8. Prowadzenie spraw związanych z ewidencja uczniowskich klubów sportowych oraz
klubów sportowych mających siedzibę na terenie powiatu suwalskiego.
9. Prowadzenie działalności związanej ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością
uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem, pozbawianiem uczniów stypendiów
sportowych za osiągniecia sportowe.
11.Organizacja i współorganizacja imprez sportowych o zasięgu powiatowym.
12.Analizowanie możliwości pozyskania środków krajowych i UE dotyczących finansowania
zadań z zakresu kultury i sportu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy ;*
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy,
5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora*,
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,*
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,*
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż w administracji samorządowej,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest
na czas określony,
a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony. - Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze,
2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
3) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
- Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2015 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. kultury i sportu” .
w terminie do dnia 26.11.2015 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 1.02.2016 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Witold Kowalewski – Wicestarosta Suwalski; tel. 87 5659203,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony