Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektora ds. kultury i sportu- samodzielne stanowisko pracy

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 10 listopada 2015 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora  ds. kultury i sportu- samodzielne stanowisko pracy

 

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Inspektor ds. kultury i sportu – samodzielne stanowisko pracy

 

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim,

2)         posiada wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, administracja  z  3 – letnim stażem pracy,

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor ds. kultury i sportu,

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       wykształcenie wyższe magisterskie: pedagogika, administracja

2)       co najmniej 2 –letni staż pracy w administracji samorządowej (urząd marszałkowski, starostwo powiatowe, urząd gminy),

3)       znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4)       znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5)       znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających      z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego,

6)       znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7)       znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

8)       znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

9)       znajomość podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych – wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych,

10)   znajomość niżej wymienionych ustaw w zakresie zadań publicznych wykonywanych przez samorząd terytorialny:

a)      ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

b)       ustawy o bibliotekach,

c)      ustawy o  muzeach,

d)     ustawy o kinematografii,

e)      ustawy o sporcie,

f)       ustawy -  Prawo o stowarzyszeniach.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem instytucji kultury oraz muzeów.

2. Wydawanie decyzji o zabezpieczeniu dobra kultury.

3. Ochrona dóbr kultury w zakresie przewidzianym ustawą oraz innymi przepisami.

4. Wspieranie społecznego ruchu kulturalnego.

5. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i prowadzeniem powiatowej biblioteki

    publicznej.

6. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawie informacji o wpisach

    do rejestru zabytków znajdujących się na terenie Powiatu.

7. Umieszczanie na zabytkach nieruchomych odpowiednich znaków i zapisów.

8. Prowadzenie spraw związanych z ewidencja uczniowskich klubów sportowych oraz

    klubów sportowych mających siedzibę na terenie powiatu suwalskiego.

9. Prowadzenie działalności związanej ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością

    uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych.

10.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem, pozbawianiem uczniów stypendiów

     sportowych za osiągniecia sportowe.

11.Organizacja i współorganizacja imprez sportowych o zasięgu powiatowym.

12.Analizowanie możliwości pozyskania środków krajowych i UE dotyczących finansowania  

     zadań  z  zakresu kultury i sportu.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy ;*

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)           kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy,

5)           oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora*,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,*

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                 i skarbowe,*

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż w administracji samorządowej,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 VI.           Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

        W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów                  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze,

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  grudzień 2015 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. kultury i sportu” .

w terminie do dnia 26.11.2015 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.

                       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r.       w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy           o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 1.02.2016 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.          

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                           

 

 

1)      Witold Kowalewski – Wicestarosta Suwalski; tel. 87 5659203,

2)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)   Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

 

 

 

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Wprowadzający: Cezary Grzegorz Zwoliński

Data modyfikacji: 2015-11-10

Opublikował: Szymon Grzędziński

Data publikacji: 2015-11-10