Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 8 listopada 2012 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora - asystenta do spraw logistyki i administracji w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor - asystent do spraw logistyki i administracji
w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”
w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju
0,5 etatu
Umowa na czas określony, zgodnie z przewidywanym okresem realizacji projektu:
ok. 24 m-cy.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada wykształcenie wyższe: administracja, ekonomia, prawo lub średnie ogólnokształcące, średnie ekonomiczne z 3- letnim stażem pracy (wymagany 3 – letni staż pracy wyłącznie dla kandydatów ze średnim wykształceniem);
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe magisterskie: administracja, ekonomia, prawo;
2) znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
5) znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego;
6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
8) znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego;
9) znajomość podstawowych zasad przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych;
10) znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
11) znajomość Funduszy Strukturalnych i Inicjatyw Wspólnotowych Unii Europejskiej z ich zasadami i możliwościami wykorzystywania przez samorządy (www.mrr.gov.pl);
12) znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013 (www.lt-pl-ru.eu).
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Organizowanie przedsięwzięć i imprez przewidzianych w ramach projektu „Aktywna
młodzież ożywia zabytki”.
2. Przygotowywanie sprawozdań i informacji z realizacji Projektu, wymaganych przez
wytyczne i przepisy Unii Europejskiej.
3. Współdziałanie Partnerami Projektu, Wspólnym Sekretariatem Technicznym,
administracją rządową i samorządową, instytucjami i organizacjami, z innymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu w zakresie działań wynikających z projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” .
4. Współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi w celu promocji projektu,
przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
5. Bieżące i systematyczne zapoznawanie się z aktami prawnymi obowiązującymi na
stanowisku pracy.
6. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zbioru aktów prawnych obowiązujących na
stanowisku pracy, prowadzonego w formie papierowej lub elektronicznej.
7. Usprawnianie organizacji i formy pracy Biura Projektu .
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy,*
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor – asystent ds. logistyki i administracji,
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych .
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
- Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
- Umowa o pracę: umowa na czas określony – przewidywany okres realizacji projektu : ok. 24 m-cy.
- Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
3) bezpośredni kontakt z innymi samorządami i podmiotami zagranicznymi – Partnerami Projektu na rzecz realizacji zadań w projekcie oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu,
4) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).
- Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2012 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor – asystent ds. logistyki i administracji w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,” w terminie do dnia 20 listopada 2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 39/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 39/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 27 grudnia 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju,
tel. 87 5659270,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony