Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

Ogłoszenie Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach z dnia 24 listopada 2006 roku o naborze na stanowisko st. inspektora ds. rozliczeń i sprawozdawczości w Dziale finansowo - księgowym - analiz i danych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Ogłoszenie

Ogłoszenie

Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 
w Suwałkach  z dnia 24 listopada 2006 r.

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym  Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:  

 

            - st. inspektora ds. rozliczeń i sprawozdawczości - 1/4 etatu,

 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II. Określenie stanowiska urzędniczego:  realizacja zadań z zakresu Partnerstwo na rzecz Rozwoju "Wchodzenie, utrzymanie, powrót na rynek pracy osób po chorobie psychicznej:

 

- st. inspektor ds. rozliczeń i sprawozdawczości w Dziale finansowo - księgowym-  analiz i danych,

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie
z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada wykształcenie wyższe i co najmniej średnie o kierunku ekonomicznym oraz  10 letni staż pracy w księgowości,

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz                        korzysta z pełni praw publicznych,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku            urzędniczym st. inspektora ds. rozliczeń i sprawozdawczości,

5) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

2) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,

3) znajomość obsługi komputera i oprogramowania "Perseusz",

4) uregulowany stosunek do służby wojskowej,

5) opinia z miejsca pracy lub referencje.

6) umiejętność rozliczania środków pozabudżetowych z funduszy unijnych i innych,

7) znajomość procedur i przepisów w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne,

8) znajomość zasad rachunkowości oraz planów kont jednostek budżetowych,

9) znajomość ustawy o rachunkowości,

10) znajomość ustawy o finansach publicznych.

11) Znajomość rachunkowości budżetowej

 

3. Wymagania preferowane:

1) znajomość rachunkowości budżetowej,

2) znajomość obsługi programu finansowo - księgowego  "Perseusz".

 

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1) Prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości z zakresu Partnerstwo na rzecz                            Rozwoju "Wchodzenie, utrzymanie, powrót na rynek pracy osób po chorobie psychicznej"

2) Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji dochodów i wydatków Projektu realizowanego w ramach PIW EQUAL,

3) Kompletowanie dowodów stanowiących podstawę księgowania dochodów i wydatków,

4) Sprawdzanie dowodów pod względem rachunkowym,

5) Prowadzenie ewidencji szczegółowej i syntetycznej do kont rozrachunkowych,

6) Sprawdzanie delegacji pod względem rachunkowym,

7) Prowadzenie ewidencji szczegółowej i syntetycznej do kont rozrachunkowych,

8) Bieżące uzgadnianie sald poszczególnych wydatków budżetowych ewidencji syntetycznej z saldami kont ewidencji analitycznej,

9) Sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych,

10) Sporządzanie niezbędnych sprawozdań w ramach PIW EQUAL.

 

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

1) Dokumenty niezbędne:

1) Curriculum vitae,

2) List motywacyjny,

3) Kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4) Odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie

5) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku st. inspektora  ds. rozliczeń i sprawozdawczości,

6) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7) Oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

2. Dokumenty dodatkowe:

1) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

2) poświadczone kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,

3) poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - " st. inspektor ds. rozliczeń i sprawozdawczości"  w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach  w terminie do dnia 8 grudnia 2006 r. do godz. 900 do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (pok. 5).

 

VII. Inne informacje.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 3/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwalskiego z dnia 24 listopada  2006 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 3/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w  Suwałkach z dnia 24 listopada 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Przeprowadzenia Naboru stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 3/06 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w  Suwałkach z dnia 24 listopada 2006r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w  Powiatowym  Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu
i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona
dnia 8 grudnia 2006 r. o godz. 1200 na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa  Powiatowego w Suwałkach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi
w dniu 8 grudnia br. od godz. 1230 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 3).

 

Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.

 

Rozstrzygnięcie postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach nastąpi
dnia 8 grudnia 2006 r. o godz. 1430  w pok. 6 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Suwałkach  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/).

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 18 grudnia 2006 r. w pok. 5  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.

 

Dodatkowych informacji pod numerem telefonu + 48 87 565 92 81 udziela:

1) Teresa Ambrosiewicz - St. inspektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Suwałkach.

2) Bożena Szachniewicz - Główny Księgowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach + 48 87 565 92 82.

 

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach  - Stanisław Dziemian

 

 

 

   D Y R E K T O R

POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY

       RODZINIE W SUWAŁKACH

 

/-/ Stanisław Dziemian

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Dziemian

Wprowadzający: Stanisław Dziemian

Data modyfikacji: 2006-11-24

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2006-11-24