Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 11 października 2013 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora
ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. obsługi klienta
w Biurze Obsługi Klienta
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor ds. obsługi klienta;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe magisterskie;
2) co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta;
3) doświadczenie zawodowe w samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy);
4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
6) znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem:
a) właściwości organów,
b) załatwiania spraw,
c) doręczenia,
d) terminów;
7) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
9) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
10) znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Udzielania kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej spraw.
2) Wydawania wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu i ewentualnym kompletowaniu załączników.
3) Udzielania pomocy przy pisaniu podań, składaniu wniosków i innych czynności administracyjnych.
4) Udzielania informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów i instytucji.
5) Prowadzenia kancelarii Starostwa Powiatowego (zgodnie z instrukcją kancelaryjną):
· przyjmowanie i ekspedycja korespondencji należącej do właściwości Starostwa,
· prowadzenie ewidencji korespondencji i przesyłek,
· przekazywanie bezpośrednio po zarejestrowaniu komórkom organizacyjnym
wniosków/podań/pism (nie wymagających dekretowania przez Starostę lub Wicestarostę).
6) Łączenia rozmów telefonicznych.
7) Udzielania informacji Klientom urzędu oraz kierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych
8) Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją Kart Informacyjnych
zgodnie z przyjętymi procedurami postępowania.
9) Przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie
usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
10) Organizacja przekazania korespondencji powiatowym jednostkom organizacyjnym oraz
innym podmiotom znajdującym się na terenie miasta Suwałki.
11) Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na
stanowisku pracy.
12) Znajomości aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z zakresem czynności
oraz funkcjonowaniem samorządu powiatowego.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy,*
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy;
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor ds. obsługi klienta,
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w urzędach samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych .
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
- Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest
na czas określony,
a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony. - Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca na parterze budynku posiadającego podjazd,
2) praca wymaga przemieszczania po kondygnacjach budynku, w którym nie ma
windy,
3) umiejętność dobrej komunikacji werbalnej nie obarczonej wadą wymowy,
4) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2013 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta”, w terminie do dnia 29 października 2013 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 grudnia 2013 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252,
2) Szymon Grzędziński – Inspektor ds. informacji teleinformatycznej,
tel. 87 5659202,
3) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)
Metryka strony