Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ...

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 11 października  2013 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora

ds. obsługi klienta  w Biurze Obsługi Klienta

w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,

 ul. Świerkowa 60,

16-400 Suwałki

 

   I.        Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

 II.        Określenie  stanowiska urzędniczego:

 

Inspektor ds. obsługi klienta

w Biurze Obsługi Klienta

 

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)         jest obywatelem polskim;

2)         posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,

3)         ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4)         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor ds. obsługi klienta;

5)         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)         cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

1)       wykształcenie wyższe magisterskie;

2)       co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta;

3)       doświadczenie zawodowe w samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy);

4)       znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;

5)       znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

6)       znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających       z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem:

a)      właściwości organów,

b)      załatwiania spraw,

c)      doręczenia,

d)      terminów;

7)       znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;

8)       znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

9)       znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;

10)   znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1)       Udzielania kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej spraw.

2)       Wydawania wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu i ewentualnym kompletowaniu załączników.

3)       Udzielania pomocy przy pisaniu podań, składaniu wniosków  i innych czynności administracyjnych.

4)       Udzielania informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów i instytucji.

5)       Prowadzenia kancelarii Starostwa Powiatowego (zgodnie z instrukcją kancelaryjną):

·        przyjmowanie i ekspedycja korespondencji należącej do właściwości Starostwa,

·        prowadzenie ewidencji korespondencji i przesyłek,

·        przekazywanie bezpośrednio po zarejestrowaniu komórkom organizacyjnym

wniosków/podań/pism (nie wymagających dekretowania przez Starostę lub Wicestarostę).

6)       Łączenia rozmów telefonicznych.

7)       Udzielania informacji Klientom urzędu oraz kierowania ich do właściwych  komórek organizacyjnych

8)   Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją Kart  Informacyjnych

       zgodnie z przyjętymi procedurami postępowania.

9)   Przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  na   świadczenie  

      usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w  Suwałkach.

10)   Organizacja przekazania korespondencji powiatowym jednostkom  organizacyjnym oraz  

        innym podmiotom znajdującym się na terenie miasta Suwałki.

11)  Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na   

        stanowisku pracy.

12)  Znajomości aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z zakresem czynności

       oraz  funkcjonowaniem samorządu powiatowego.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)           kwestionariusz osobowy,*

2)           list motywacyjny,

3)           kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)           kserokopie dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy;

5)           zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor ds. obsługi klienta,

6)           oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)           oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                  i skarbowe,

8)           oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)           oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

10)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

  

   2. Dokumenty dodatkowe:

 

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta,

2)      kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w urzędach samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy),

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych .

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca na parterze budynku posiadającego podjazd,

2)     praca wymaga przemieszczania po kondygnacjach budynku, w którym nie ma  

windy,

3)     umiejętność dobrej komunikacji werbalnej nie obarczonej wadą wymowy,

4)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  listopad  2013 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta”,       w terminie do dnia 29 października 2013 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego      w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.                       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego        z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

 

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2)     etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

 

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 grudnia 2013 r. w pok. 123    (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu            3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                                                                       

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                       

1)      Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252,

2)      Szymon Grzędziński – Inspektor ds. informacji teleinformatycznej,

        tel.  87 5659202,

3)      Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250.

 

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

 

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)   

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Nowacka

Wprowadzający: Anna Nowacka

Data modyfikacji: 2013-10-11

Opublikował: Ewa Krzyżewska

Data publikacji: 2013-10-11