Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora - konsultanta ds. osób niepełnosprawnych
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 4 czerwca 2007 roku
o naborze
na wolne stanowiska
urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko:
podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,
ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
I.
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie
stanowiska urzędniczego:
Podinspektor - konsultant ds. osób niepełnosprawnych
w Biurze Projektu IW "EQUAL"
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie
wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego
stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze
stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może
przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1)
jest obywatelem polskim,
2)
posiada wykształcenie wyższe lub średnie z 3 - letnim stażem pracy,
3)
ukończyła 18 rok życia i
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4)
posiada stan zdrowia
pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora-
konsultanta ds. osób niepełnosprawnych w Biurze Projektu IW
"EQUAL"
5)
nie była karana za przestępstwo
popełnione umyślnie,
6)
cieszy się
nieposzlakowaną opinią.
2.
Wymagania
dodatkowe związane ze stanowiskiem
urzędniczym:
1)
znajomość
Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski,
2)
znajomość ustawy o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudniania
osób niepełnosprawnych,
3)
znajomość
ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
4)
znajomość
przepisów ustawy o samorządzie powiatowym
5)
znajomość
przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
6)
posiada
wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze
lub ekonomiczne,
7)
bardzo dobra znajomość komputera - pakietu MS Office,
8)
praktyczna znajomość Podsystemu Monitorowania
Europejskiego Funduszu Społecznego
(PEFS),
IV.
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1)
Prowadzenie dokumentacji realizowanych działań dotyczących
beneficjentów ostatecznych Projektu.
2)
Konsultacja, weryfikacja i kontrola sposobu dokumentowania udziału
beneficjentów ostatecznych w projekcie dokonywanych przez poszczególnych
Partnerów.
3)
Bieżąca weryfikacja i kontrola liczby beneficjentów i monitorowanie ich
ścieżki w projekcie.
4)
Tworzenie i aktualizowanie bazy danych beneficjentów w projekcie w
systemie PEFS.
5)
Sporządzanie sprawozdawczości merytorycznej : okresowej,
rocznej i końcowej przedkładanej Krajowej Strukturze Wsparcia.
6)
Weryfikacja systemów wsparcia beneficjentów prowadzonych przez
partnerów w ramach projektu wraz z kontrolą kwalifikacji kadry realizującej
poszczególne podprojekty.
V.
Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1)
kwestionariusz osobowy *
2)
list motywacyjny,
3)
kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub
kserokopia nowego dowodu osobistego,
4)
odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów
potwierdzających wykształcenie,
5)
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6)
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor - konsultant ds. osób
niepełnosprawnych w Biurze Projektu EQUAL,
7)
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego , że nie był karany za
przestępstwo popełnione umyślnie ,
8)
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie
karne,
9)
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności
prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10)
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1)
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności.
VI.
Określenie
terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w
zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor - konsultant
ds. osób niepełnosprawnych w Biurze Projektu IW
"EQUAL" w
Starostwie Powiatowym
w Suwałkach" w terminie do dnia
25 czerwca 2007 r. do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro
Obsługi Klienta - pok. 20).
VII.
Inne
informacje.
Postępowanie w
sprawie naboru na
stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem
Nr 33/07 Starosty Suwalskiego z dnia 4 czerwca 2007r. w sprawie ogłoszenia
naboru na stanowisko urzędnicze w
Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram
postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony
w zarządzeniu Nr 33/07 Starosty Suwalskiego z dnia 4 czerwca 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach.
Postępowanie w
sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z
zarządzeniem Nr 18/06 Starosty Suwalskiego z dnia 26 kwietnia 2006r. w sprawie
regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie
Powiatowym w Suwałkach.
Lista osób, które
spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się
do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona dnia 25 czerwca 2007 r. o godz. 1400 w siedzibie
Starostwa Powiatowego w Suwałkach (tablica ogłoszeń), w Biuletynie Informacji
Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz
na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Lista zawierać
będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 26 czerwca od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (sala
konferencyjna pok.129).
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę
kwalifikacyjną przed Komisją nie będą indywidualnie powiadamiani.
Informacja o
wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (tablica
ogłoszeń), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach
(http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie
internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Oferty odrzucone
należy odbierać osobiście od dnia 10 lipca 2007r.
w pok. 123 (I
piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych
informacji udzielają:
1)
Cezary Zwoliński - Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250
2) Anna Nowacka
- Podinspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252
w/z S T A R O S T Y
/-/ Cezary Grzegorz Zwoliński
SEKRETARZ
POWIATU
*
kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/),
na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w
Suwałkach (pok.20).
Metryka strony