Ogłoszenie
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Raczki: Dostosowanie 2 pracowni specjalistycznych do potrzeb nauczania
Numer ogłoszenia: 249492 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Zespół Szkół im. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie , 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685 103, faks 0-87 5685 106.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.zsdowspuda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostosowanie 2 pracowni specjalistycznych do potrzeb nauczania
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie 1. Dostosowanie gabinetu produkcji zwierzęcej na pracownię anatomiczno - zootechniczną. Roboty rozbiórkowe: zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, rozebranie oblistwowania, odbicia tynków wewnętrznych - skucie lamperii, rozebranie podłóg ślepych rozebranie podium pod stół nauczycielski. Usunięcie z budynku gruzu i ziemi bez względu na kategorię z parteru, Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem dostawczym na odległość 1km przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu. Roboty tynkarskie: gruntowanie ścian po zerwaniu lamperii, wyrównanie podłoża, gruntowanie ścian i sufitów, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - okna i wnęki grzejnikowe, szpachlowanie ścian i sufitów, nałożenie farb gruntujących, wyprawa elewacyjna z masy żywiczno - mineralnej - w miejsce istniejącej lamperii, wykonanie pasów z tynku o szerokości do 10cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywających bruzdy z przewodami elektrycznymi. Podłoża i posadzki: oczyszczenie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, łożenie płytek z kamieni sztucznych na podłogach, wykonanie cokolików. Roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, futryn i rur wodno - kanalizacyjnych - farbą olejną. Instalacje elektryczne: częściowa wymiana instalacji elektrycznej. Zadanie 2. Dostosowanie pracowni fizyko - chemicznej w szkole na laboratorium diagnostyczne. Roboty rozbiórkowe: zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, rozebrania oblistwowania, odbicie tynków - skucie istniejącej lamperii. Roboty tynkarskie: wykonanie półki - nad stołem laboratoryjnym, gruntowanie podłoża ścian - po zerwaniu lamperii, licowanie ścian na wysokości do 2 m płytkami ceramicznymi oraz licowanie stołu laboratoryjnego: półki nad nim, gruntowanie ścian i sufitów, montaż narożników wypukłych kątownikiem metalowym, tynkowanie i szpachlowanie ścian i sufitów. Podłoża i posadzki: gruntowanie posadzek, wyrównanie i wygładzenie posadzek zaprawą samo poziomującą, ułożenie posadzek z płytek 40x40xcm na klej. Roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie futryn, grzejników i rur wodno - kanalizacyjnych farbami olejnymi. Instalacje elektryczne: częściowa wymiana instalacji elektrycznej montaż gniazd, puszek oraz dwóch przepływowych ogrzewaczy wody. wymiana opraw oświetleniowych na nowe. montaż dodatkowego oświetlenia nad stołem laboratoryjnym. Instalacje sanitarne: demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej w pracowni, montaż i rozprowadzenie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, montaż dwóch przepływowych ogrzewaczy wody zakup i montaż dwóch umywalek porcelanowych uruchamianych kolanem, wykonanie półki do ćwiczeń dydaktycznych, wykonanie konstrukcji stalowej pod półkę (nad stołem laboratoryjnym), licowanie półki i stołu laboratoryjnego z płytek kamionkowych szkliwionych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.21.42.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 1.000 zł /jeden tysiąc złotych/, które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych przed terminem składania ofert a dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego 74 2030 0045 1110 0000 0180 4040 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej 1 zamówienie polegające na remoncie pomieszczeń
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Roboty wykończeniowe o wartości co najmniej 40.000 złotych.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy sporządzony metoda uproszczoną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dotyczące terminu wykonania robót budowlanych, zakresu tych robót lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy możliwe są w sytuacji wyjątkowej w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających, robót zamiennych lub wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdowspuda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie 16-420 Raczki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie 16-420 Raczki.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Metryka strony