Ogłoszenie

Wybór koordynatora projektu pt. Zawodowy kompas.

Raczki: Wybór koordynatora projektu pt. Zawodowy kompas nr umowy UDA-POKL.09.02.00-20-179/12-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 32605 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie , 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685 103, faks 0-87 5685 106.

· Adres strony internetowej zamawiającego:www.zsdowspuda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Wybór koordynatora projektu pt. Zawodowy kompas nr umowy UDA-POKL.09.02.00-20-179/12-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu pn. Zawodowy kompas realizowanego przez Zespół Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki koordynatora: a) przygotowanie projektów umów związanych z realizacją projektu, b) opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa projektów wewnętrznych procedur dotyczących realizacji projektu, w tym związanych z zamówieniami publicznymi, c) kontrola i podpisywanie pod względem merytorycznym wszystkich wydatków ujętych w harmonogramie, d) dokonywanie zakupów i sporządzanie obowiązującej dokumentacji związanej z procedurą ich zakupu, ujętych w budżecie i harmonogramie realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, e) kierowanie pracą biura projektu i prawidłowe opracowywanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji projektowej, f) koordynowanie i dbanie o terminowość sprawozdawczości, finansowania i wdrażania projektu, g) sporządzanie wniosków o płatność i raportów w części merytorycznej, h) organizacja pracy i koordynowanie współpracy pomiędzy osobami realizującymi zadania projektu (Zespołu Projektowego), i) kontrolowanie prawidłowości wykonywania realizowanych zadań i prowadzenia obowiązującej dokumentacji przez poszczególne osoby realizujące zadania projektowe oraz dokumentowanie tych czynności (co najmniej jeden raz na trzy miesiące w okresie trwania niniejszej umowy), j) nadzór pedagogiczny nad przebiegiem prowadzenia zajęć dydaktycznych związanych z realizacją projektu, k) potwierdzenie na wszystkich rachunkach, fakturach prawidłowości wykonania zadań umownych oraz ich zgodności z warunkami zawartych umów i wymogami dotyczącymi realizowanego projektu, l) współpraca z kierownikiem zleceniodawcy, wnioskodawcą (Powiatem Suwalskim) i Instytucją Pośredniczącą w zakresie formalno-prawnej realizacji projektu, m) informowanie kierownika zleceniodawcy o stanie prac dotyczących realizacji projektu, n) zarządzanie podsystemem monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego /PEFS/. o) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji programu a konieczne do jego prawidłowej realizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Oświadczenie wykonawcy

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Doświadczenie zawodowe w pisaniu i realizacji projektów unijnych tj. pełnienie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcji koordynatora w co najmniej jednym projekcie realizowanym w sektorze oświaty o wartości powyżej 200 000zł

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Oświadczenie wykonawcy

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykształcenie wyższe administracyjne z przygotowaniem pedagogicznym, ukończenie co najmniej dwóch kursu/szkolenia w zakresie funduszy Unii Europejskiej, znajomość problematyki szkolnictwa zawodowego, znajomość obsługi komputera - MS OFFICE, WORD, Excel oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, Formularz PEFS.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Oświadczenie wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy zlecenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zmówienia, 2. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia, 3. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4. Gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdowspuda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Gen. Ludwika Michała Paca Dowspuda 10 16-420 Raczki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:08.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół im. Gen. Ludwika Michała Paca Dowspuda 10 16-420 Raczki.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Klekotko

Wprowadzający: Marek Klekotko

Data modyfikacji: 2013-03-01

Opublikował: Jerzy Wysocki

Data publikacji: 2013-03-01