Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Ośrodek Wsparcia w Lipniaku ogłasza przetarg nieograniczony na zapewnienie wsparcia psychologicznego i doradcy zawodowego dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces.
Untitled

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

0x01 graphic

Suwałki: Zapewnienie wsparcia psychologicznego i doradcy zawodowego dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces.
Numer ogłoszenia: 243309 - 2012; data zamieszczenia: 17.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku , Lipniak 3, 16-402 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 562 10 02, faks 087 562 11 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owl.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie wsparcia psychologicznego i doradcy zawodowego dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia psychologa i doradcy zawodowego dla uczestników i uczestniczek projektów pn. Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) oraz Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12). Uczestnikami projektów będą osoby niepełnosprawne w stopniu umiarkowanym i znacznym w wieku aktywności zawodowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie usługi polegające na zrealizowaniu poradnictwa zawodowego w wymiarze co najmniej 60 godzin dla części 3 i 4, konsultacji z psychologiem/psychoterapeutą w wymiarze co najmniej 60 godzin dla części 1 i 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi następujące wymagania: dla części 1 i 2 wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne, co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, a dla części 3 i 4 wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności poradnictwo zawodowe lub doradztwo zawodowe lub wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane - prawo, pedagogika lub psychologia) i ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego / orientacji, poradnictwa i doradztwa zawodowego, co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy z osobami niepełnosprawnymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wsparcia w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Wsparcia w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt pn. Edukacja + praca = sukces współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.4. Niepełnosprawni na rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wsparcie psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 60 godzin konsultacji psychologicznych z 60 osobami biorącymi udział w procesie rekrutacji do projektu dla uczestników Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) i 825 godzin konsultacji indywidualnych i grupowych dla uczestników/-czek ww. projektu w okresie od 1 grudnia 2012r. do 31 grudnia 2014r. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Ośrodka Wsparcia w Lipniaku. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia Wykonawcy. Liczba uczestników: 60 osób - grudzień 2012 r. - 31 styczeń 2013 r., 30 osób - styczeń 2013 r. - 30 czerwiec 2013 r., 12 osób - lipiec 2013 r. - 31 grudzień 2014 r. W związku z konieczną indywidualizacją współpracy w beneficjentem/-tką, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy konsultacji. Zakres wykonywanych zadań: prowadzenie wsparcia psychologicznego w formie indywidualnej (1/2h-tydz.) i grupowej (1h-tydz.) z uczestnikami projektu; określenie predyspozycji psychologicznych do podjęcia edukacji i zatrudnienia w ramach projektu; sporządzanie raportów psychologicznych (min. 1/os/m-c)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wsparcie psychologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 60 godzin konsultacji psychologicznych z 60 osobami biorącymi udział w procesie rekrutacji do projektu dla uczestników Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) oraz 737 godzin konsultacji indywidualnych i 88 godzin konsultacji grupowych dla uczestników/-czek ww. projektu w okresie od 1 grudnia 2012r. do 31 stycznia 2015r. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Ośrodka Wsparcia w Lipniaku. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia Wykonawcy. Liczba uczestników: 60 osób - grudzień 2012 r. - 31 styczeń 2013 r. 30 osób - styczeń 2013 r. - 30 czerwiec 2013 r. 12 osób - lipiec 2013 r. - 31 styczeń 2015 r. W związku z konieczną indywidualizacją współpracy w beneficjentem/-tką, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą terminy konsultacji. Zakres wykonywanych zadań: prowadzenie wsparcia psychologicznego w formie indywidualnej (1/2h-tydz.) i grupowej (1h-tydz.) z uczestnikami projektu; określenie predyspozycji psychologicznych do podjęcia edukacji i zatrudnienia w ramach projektu; sporządzanie raportów psychologicznych (min. 1/os/m-c);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wsparcie doradcy zawodowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 60 godzin konsultacji z 60 osobami biorącymi udział w procesie rekrutacji do projektu dla uczestników Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) i 690 godzin konsultacji indywidualnych z uczestnikami/-czkami ww. projektu w okresie od 01.12.2012 - 31.12.2014. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Ośrodka Wsparcia w Lipniaku. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia Wykonawcy. Liczba uczestników: 60 osób - grudzień 2012 r. - 31 styczeń 2013 r. 30 osób - styczeń 2013 r. - 31 grudzień 2014 r. Zakres wykonywanych zadań: prowadzenie indywidualnych konsultacji dla osób niepełnosprawnych (1h/os/m-c) ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, określenie IPD, podjęcie zatrudnienia; określenie predyspozycji osoby niepełnosprawnej do zatrudnienia na stanowiskach w ZAZ; sporządzanie raportów doradcy zawodowego (min. 1/os/m-c); sporządzenie min. 30 kart Indywidualnej Ścieżki Rozwoju Zawodowego beneficjentów ostatecznych projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wsparcie doradcy zawodowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 60 godzin konsultacji z 60 osobami biorącymi udział w procesie rekrutacji do projektu dla uczestników Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) oraz 690 godzin konsultacji indywidualnych z uczestnikami/-czkami ww. projektu w okresie od 01.12.2012 - 31.01.2015. Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Ośrodka Wsparcia w Lipniaku. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu, noclegu i wyżywienia Wykonawcy. Liczba uczestników: 60 osób - grudzień 2012 r. - 31 styczeń 2013 r. 30 osób - styczeń 2013 r. - 31 styczeń 2015 r. Zakres wykonywanych zadań: prowadzenie indywidualnych konsultacji dla osób niepełnosprawnych (1h/os/m-c) ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, określenie IPD, podjęcie zatrudnienia; określenie predyspozycji osoby niepełnosprawnej do zatrudnienia na stanowiskach w ZAZ; sporządzanie raportów doradcy zawodowego (min. 1/os/m-c); sporządzenie min. 30 kart Indywidualnej Ścieżki Rozwoju Zawodowego beneficjentów ostatecznych projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

1

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Bożenna Jadwiga Chmielewska

Wprowadzający: Bożenna Jadwiga Chmielewska

Data modyfikacji: 2012-11-19

Opublikował: Jolanta Burba

Data publikacji: 2012-11-19