Leasing busa

Leasing busa do przewozu pracowników (min. 12 osób + kierowca) przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych
1

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (siwz)

na wykonanie zamówienia publicznego pn.

Leasing busa do przewozu pracowników (min. 12 osób + kierowca) przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych

Przetarg nieograniczony

wartości nie przekraczającej progu 200 000 euro

Nazwa Zamawiającego: Ośrodek Wsparcia w Lipniaku

NIP: 844-21-04-232

Regon: 791058870

Adres: Lipniak 3, 16-402 Suwałki

Strona internetowa: www.owl.suwalki.pl

e- mail: projekt.owl@g.pl

tel/fax: (87) 562-10-02

znak postępowania: OWL.3431.3.2013

  1. Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz miejsca, w których zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu.

 

  1. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  1. Opis przedmiotu zamówienia i terminu wykonania.

    1. Przedmiotem zamówienia jest leasing busa do przewozu pracowników (min. 12 osób + kierowca) przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj.:

  1. Przedmiot zamówienia to dostawa autobusu nowego w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu po zakończeniu umowy. Autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy, być zarejestrowany w Polsce a ponadto spełniać wymagane bezwzględne parametry techniczno - użytkowe zawarte w załączniku Nr 4 do SIWZ.

  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oględzin oraz sprawdzenie pojazdu w niezależnym serwisie przed ostatecznym wyborem oferty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia ewentualnych niezgodności z warunkami określonymi w załączniku nr 4 Zamawiający odrzuca ofertę.

  3. Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach:


-waluta: PLN,

-opłata wstępna: max 29.000,00 zł brutto

-raty : 24 równe raty w wysokości od 6000 zł do 6200 zł, w tym podatek VAT (w przypadku niższej ceny brutto możliwość zmniejszenia ilości rat)

-opłata końcowa: pozostała wartość samochodu

-okres finansowania: 24 miesięcy

-opłata manipulacyjna 0%

-spłata rat leasingowych w równych niezmiennych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu,

- ubezpieczenie wliczone w raty leasingowe

-koszty opłat w trakcie trwania umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego

-koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca

-koszty przeglądów i napraw ponosi Zamawiający

  1. Szczegółowe zasady realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w Rozdziale 21 dotyczącym istotnych postanowień umowy.

    1. Leasing współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku wdrażanego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

    1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień.

Kod CPV Opis

34.12.10.00-1 - Autobusy i autokary

  1. Oferty częściowe.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych.

  1. Oferty wariantowe.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. Umowy ramowe.

Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zawarcia umowy ramowej.

  1. Dynamiczny system zakupów.

Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  1. Aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

  1. Termin realizacji zamówienia.

Dostawa autobusu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych spełniającego wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ do siedziby Zamawiającego do dnia 01 lipca 2013 r. o godz. 14:00.

  1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. z 2013r. poz. 231/.

  1. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego.

Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej. 

  1. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Spełniają warunki, określone w art. 22 ustawy.

  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 12 siwz wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z art. 44 ustawy - załącznik nr 2.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

    1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 oraz 3a.

    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5.

Jeżeli spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie opierało się na korzystaniu z zasobów innych podmiotów a jednocześnie podmioty te będą uczestniczyły w realizacji części zamówienia, podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 4, wskazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

  1. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  1. Termin związania ofertą.

  1. Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami.

  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie pisma związane z postępowaniem, w tym ewentualne zapytania oraz informacje o wniesieniu odwołania, muszą być kierowane wyłącznie na adres:

Ośrodek Wsparcia w Lipniaku

Lipniak 3, 16-402 Suwałki,

telfax (87) 562 10 02

  1. Inne zaadresowanie może wpłynąć na złe skierowanie pisma, co może spowodować niezachowanie ustawowych terminów z winy wnoszącego.

  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

  1. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ (bez ujawnienia źródła) oraz na stronie internetowej www.powiat.suwalski.pl

  2. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

  3. Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia:

Wioletta Kwiatkowska, tel. (87)562 10 02 w sprawach dot. leasingu

Sebastian Sowul, tel. 883-121-105 w sprawach dot. wymagań technicznych

Agnieszka Paśkowska, tel. (87)562 10 02, email: projekt.owl@g.pl

Ośrodek Wsparcia w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki

Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku.

  1. Opis sposobu przygotowania ofert.

  1. Opakowanie i adresowanie oferty.

Ofertę należy umieścić w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

Nadawca:

Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) - (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).

Adresat: Ośrodek Wsparcia w Lipniaku, 16-402 Suwałki, Lipniak 3

OFERTA NA: Leasing busa do przewozu pracowników (min. 12 osób + kierowca) przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych

Z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 14 czerwca 2013r. GODZ. 13:00

Uwaga!

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

  1. Podpisy.

Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:

  1. Osobę fizyczną składającą ofertę.

  2. Osoby upoważnione do reprezentowania osób prawnych.

  1. Informacje pozostałe:

  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

  2. Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do siwz, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian w treści druku,

  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszej siwz,

  4. Oferta musi być sporządzona:

  1. w języku polskim,

  2. na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność (pismo drukowane).

  1. Zaleca się, aby:

  1. ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę składającą ofertę,

  2. każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,

  3. kartki oferty były spięte,

  1. Zmiana / wycofanie oferty:

  1. zgodnie z art. 84 ustawy Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,

  2. o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu,

  3. pismo należy złożyć zgodnie z opisem podanym w rozdziale 16 pkt. 1 SIWZ, oznaczając odpowiednio „ZMIANA OFERTY”/„WYCOFANIE OFERTY”,

  1. Zwrot oferty bez otwierania

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwraca niezwłocznie i bez otwierania.

  1. Złożona oferta powinna zawierać:

    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy na załączniku nr 1.

    2. Wzór umowy jaką wykonawca proponuje do podpisania na wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem o pierwszeństwie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

    3. Dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale 12 siwz.

    4. Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają z odpisu z właściwego rejestru, wymagane jest załączenie oryginału dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, w przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  1. Ofertę należy złożyć w Ośrodku Wsparcia w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki, w Sekretariacie, w terminie do dnia 14 czerwca 2013r. do godziny 13:00.

  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w budynku Ośrodka Wsparcia w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki, w dniu 14 czerwca 2013r. o godz. 14:00.

  4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

  5. Otwarcie ofert jest jawne.

  6. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

  7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  8. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy oraz adresy Wykonawców, a także
    informacje dotyczące cen, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

  9. Informacje, o których mowa w pkt. 7 i 8, przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

  10. UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

  1. Opis sposobu obliczania ceny.

    1. Cenę za przedmiot zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1.

    2. Cena oferty w kwocie brutto uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.

    3. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty, związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty.

    4. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

  2. Najtańsza oferta otrzyma 100 pkt. a pozostałe proporcjonalnie mniej.

3. Sprawdzenie oferty i określenie ich zgodności z wymaganiami

  1. Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki, czy została ona prawidłowo podpisana, czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.

  2. Ocena zgodności oferty przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń jakie Wykonawca załączył do swej oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  3. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy, uznaje się za odrzuconą.

4. Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej siwz.

  2. Ocenie ofert poddane będą Oferty złożone przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz nie odrzucone przez Zamawiającego.

  3. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych w rozdziale 19 pkt. 2 siwz.

5. Wyjaśnienie ofert i kontakt z Zamawiającym

  1. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.

  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich i omyłek rachunkowych, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty.

  3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe i inne omyłki zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy.

    1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jest niezgodna z ustawą;

  2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

  4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

  5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;

  6. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;

  7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    1. Unieważnienie postępowania.

  1. zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w sytuacjach określonych w art. 93 ust.1 i 1a ustawy.

  2. o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  1. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz imiona i nazwiska, miejsca zamieszkania, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;

  2. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne

  3. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

  4. terminie, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

  1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

  2. Zgodnie z art. 23 ust 4 ustawy, jeżeli wybrana została oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 lub 1a ustawy.

  4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca nie będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  5. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

  1. Umowa.

  1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

  2. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

  3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i warunkach określonych w pkt.4.

  4. Warunki dokonania zmiany umowy:

      1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w zakresie podatku VAT

      2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie projektu oraz w przypadku okoliczności powstałych po zawarciu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

  1. Do oferty należy załączyć projekt umowy jaka będzie podpisana z wykonawcą zamówienia zawierający warunki dotyczące leasingu oraz pierwszeństwo przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przed innymi przepisami.

  1. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcom, których interes w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy.

Załącznik nr 3 a- Oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 ustawy.

Załącznik nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Strona 10 z 10

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

0x01 graphic

0x01 graphic

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Bożenna Jadwiga Chmielewska

Wprowadzający: Bożenna Jadwiga Chmielewska

Data modyfikacji: 2013-06-06

Opublikował: Jolanta Burba

Data publikacji: 2013-06-06