Uchwała Nr XXXVIII/229/05

Uchwała Nr XXXVIII/229/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 20 grudnia 2005 roku w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2005 rok
Szablon

uchwała nr XXXVIII/ 229/05

rady powiatu w suwałkach

z dnia 20 grudnia 2005 roku

        w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2005 rok

Na podstawie art. 12 pkt 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1592, z 2002 roku Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, Nr 200, poz. 1688 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 roku Nr 162, poz. 1568, z 2004 roku Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759) oraz art. 109 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 roku Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 roku Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210 poz. 2135, Nr 273, poz. 2703, oraz z 2005 roku Nr 14, poz. 114 i Nr 64, poz. 565) Rada Powiatu uchwala, co następuje:

§ 1. 1. Zwiększyć plan dochodów budżetowych o kwotę 6.840 zł, w tym:

dz. 020   rozdz. 02002   § 2320            o kwotę                   19 zł

dz. 700   rozdz. 70005   § 0770            o kwotę              5.259 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 0970            o kwotę              1.562 zł

      § 1. 2. Zwiększyć plan wydatków budżetowych o kwotę 6.840 zł, w tym:

            dz. 750   rozdz. 75020   § 4210            o kwotę              5.278 zł

            dz. 852   rozdz. 85201   § 4210            o kwotę              1.562 zł

§ 2. 1. Zmniejszyć plan dochodów budżetowych o kwotę 22.784 zł, w tym:

dz. 756   rozdz. 75622   § 0020            o kwotę              9.000 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 0570            o kwotę                 650 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 0830            o kwotę              3.672 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 2320            o kwotę              6.682 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 0830            o kwotę                 500 zł

dz. 852   rozdz. 85204   § 2320            o kwotę              2.280 zł

§ 2. 2. Zmniejszyć plan wydatków budżetowych o kwotę 22.784 zł, w tym:

dz. 750   rozdz. 75020   § 4210            o kwotę              9.500 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 2320            o kwotę              6.682 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 4210            o kwotę              4.322 zł

dz. 852   rozdz. 85204   § 2320            o kwotę              2.280 zł

§ 3. 1. Zmniejszyć plan wydatków budżetowych o kwotę 263.417 zł, w tym:

dz. 630   rozdz. 63003   § 2830            o kwotę                 124 zł

dz. 710   rozdz. 71015   § 4210            o kwotę                482 zł

dz. 710   rozdz. 71095   § 4210            o kwotę              1.432 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4170            o kwotę              3.000 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4270            o kwotę          160.000 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4420            o kwotę            10.000 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4480            o kwotę                 900 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4500            o kwotę              1.200 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4580            o kwotę              1.000 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4610            o kwotę              2.000 zł

dz. 801   rozdz. 80123   § 4010            o kwotę                 197 zł

dz. 801   rozdz. 80123   § 4120                         o kwotę                 217 zł

dz. 801   rozdz. 80123   § 4440            o kwotę                     4 zł

dz. 801   rozdz. 80130   § 4010            o kwotę            17.856 zł

dz. 801   rozdz. 80130   § 4440            o kwotę            12.354 zł

dz. 801   rozdz. 80146   § 4300            o kwotę              3.387 zł

dz. 801   rozdz. 80146   § 4410            o kwotę              1.762 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 2320            o kwotę            10.000 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 4110            o kwotę              1.260 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 4260            o kwotę              2.557 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 4280            o kwotę                 131 zł

dz. 852   rozdz. 85201   § 4410            o kwotę                 469 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 3020            o kwotę                 349 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4110            o kwotę              1.610 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4170            o kwotę                 936 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4260            o kwotę                 300 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4270            o kwotę                 249 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4280            o kwotę                 280 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4410            o kwotę                 613 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4420            o kwotę              1.000 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4440            o kwotę                   79 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4480            o kwotę                 119 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 4500            o kwotę                     3 zł

dz. 852   rozdz. 85203   § 6060            o kwotę            10.875 zł

dz. 852   rozdz. 85204   § 3110            o kwotę            16.101 zł

dz. 853   rozdz. 85333   § 4210            o kwotę                 547 zł

dz. 854   rozdz. 85410   § 4280            o kwotę                   24 zł

§ 3.2. Zwiększyć plan wydatków budżetowych o kwotę 263.417 zł, w tym:

     dz. 710   rozdz. 71095   § 2836            o kwotę              1.556 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 4210            o kwotę            26.482 zł

     dz. 750   rozdz. 75020   § 4300            o kwotę            18.100 zł

     dz. 750   rozdz. 75020   § 4430            o kwotę            10.000 zł

dz. 750   rozdz. 75020   § 6050            o kwotę          100.000 zł

     dz. 750   rozdz. 75020   § 6060            o kwotę            24.000 zł

     dz. 801   rozdz. 80123   § 3020            o kwotę                   69 zł

     dz. 801   rozdz. 80123   § 4110            o kwotę                 579 zł

     dz. 801   rozdz. 80130   § 3020            o kwotę                 769 zł

     dz. 801   rozdz. 80130   § 4110            o kwotę              4.132 zł

     dz. 801   rozdz. 80130   § 4120            o kwotę                 774 zł

     dz. 801   rozdz. 80130   § 4170            o kwotę                     4 zł

     dz. 801   rozdz. 80130   § 4210            o kwotę              4.368 zł

     dz. 801   rozdz. 80195   § 4440            o kwotę            15.667 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 3020            o kwotę                 546 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 3110            o kwotę                 158 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4010            o kwotę            16.301 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4120            o kwotę                 552 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4170            o kwotę                   20 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4210            o kwotę              1.154 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4220            o kwotę              3.805 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4240            o kwotę                 461 zł

     dz. 852   rozdz. 85201   § 4430            o kwotę                 420 zł

     dz. 852   rozdz. 85203   § 4120            o kwotę                 101 zł

     dz. 852   rozdz. 85203   § 4210            o kwotę            13.821 zł

     dz. 852   rozdz. 85203   § 4300            o kwotę              1.480 zł

     dz. 852   rozdz. 85203   § 4350            o kwotę                   76 zł

     dz. 852   rozdz. 85203   § 4430            o kwotę                 935 zł

     dz. 852   rozdz. 85204   § 2320            o kwotę              7.101 zł

     dz. 853   rozdz. 85333   § 4430            o kwotę                 547 zł

     dz. 854   rozdz. 85410   § 3020            o kwotę                   73 zł

     dz. 854   rozdz. 85410   § 4010            o kwotę              3.266 zł

     dz. 854   rozdz. 85410   § 4110            o kwotę              4.849 zł

     dz. 854   rozdz. 85410   § 4120            o kwotę                 506 zł

     dz. 854   rozdz. 85410   § 4440            o kwotę                 745 zł

 

§ 4. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:

1. Dochody ogółem  -          16.753.256 zł

2. Wydatki ogółem  -          18.438.896 zł

3. Źródło pokrycia deficytu budżetowego powiatu w kwocie 1.685.640 zł stanowią:

-         wolne środki na rachunku bieżącym powiatu pochodzące z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 525.640 zł,

-         kredyt bankowy długoterminowy w kwocie 260.000 zł,

-         kredyt bankowy długoterminowy w kwocie 900.000 zł.

4.  Na spłatę kredytów bankowych przeznacza się wolne środki na rachunku bieżącym budżetu powiatu pochodzące z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 149.172 zł.

§ 5. Uzasadnienie dokonanych zmian zawiera Załącznik Nr 1 do Uchwały.

§ 6. Ustala się limit wydatków na zadania inwestycyjne zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXVII/226/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 29 listopada 2005 roku.

§ 7. Ustala się plan przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym na 2005 rok zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXVII/226/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 29 listopada 2005 roku.

§ 8. Ustala się plan przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2005 rok zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXXIII/204/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 30 czerwca 2005 roku.

§ 9. Ustala się plan przychodów i wydatków dochodów własnych na 2005 rok zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXV/215/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 22 września 2005 roku.

§ 10. Ustala się plan przychodów i wydatków gospodarstw pomocniczych na 2005 rok zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXIII/204/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 30 czerwca 2005 roku.

§ 11. Ustala się plan przychodów i rozchodów na 2005 rok zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do Uchwały. Jednocześnie traci moc Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXII/191/05 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 24 maja 2005 roku.

§ 12. Wykonanie Uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

 

Przewodniczący Rady

Sławomir Małachowski


                                                                                                                                                              ZałącznikNr 1

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/ 229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia 2005 roku

uzasadnienie

do uchwały nr xxxVIii/229 /05 rady powiatu w suwałkach

z dnia 20 grudnia 2005 roku

        w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2005 rok

 

I.               Zmiany w budżecie powiatu na 2005 rok zawarte w § 1 Uchwały wynikają ze:

-    zwiększenia planu dochodów o kwotę 19 zł w dz. 020 rozdz. 02002 - "Nadzór nad gospodarką leśną" z tytułu Porozumienia z Miastem Suwałki na prowadzenie nadzoru nad lasami niepaństwowymi. Kwotę powyższą przeznacza się na wydatki bieżące Starostwa Powiatowego,

-    zwiększenia planu dochodów w dz. 700 rozdz. 70005 - "Gospodarka gruntami i nieruchomościami" o kwotę 5.259 zł z tytułu sprzedaży mieszkania w Zespole Szkół w Dowspudzie. Kwotę powyższą przeznacza się na wydatki bieżące Starostwa Powiatowego,

-    zwiększenia planu dochodów w dz. 852 rozdz. 85201 - "Placówki opiekuńczo-wychowawcze" o kwotę 1.562 zł z tytułu otrzymania odszkodowania za uszkodzenie samochodu. Kwotę powyższą przeznacza się na wydatki bieżące Domu Dziecka w Pawłówce.

II.             Zmiany w budżecie powiatu na 2005 rok zawarte w § 2 Uchwały wynikają ze:         

-    zmniejszenia planu dochodów w dz. 756 rozdz. 75622 - "Udziały powiatów w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa" o kwotę 9.000 zł w związku z otrzymaniem niższych wpłat z tytułu udziału powiatu w podatku dochodowym od osób prawnych. Kwota powyższa zmniejsza wydatki Starostwa Powiatowego,

-    zmniejszenia planu dochodów i wydatków w dz. 852 rozdz. 85201 - "Placówki opiekuńczo-wychowawcze" o kwotę ogółem 11.004 zł, w tym o kwotę 4.322 zł zaplanowaną w budżecie przeniesiono na plan rachunku dochodów własnych, zaś o kwotę 6.682 zł uzyskano niższe wpłaty za pobyt dzieci z innych powiatów w Domu Dziecka w Pawłówce,

-    zmniejszenia planu dochodów w dz. 852 rozdz. 85203 - "Ośrodki wsparcia" o kwotę 500 zł z tytułu nieuzyskania dochodów ze świadczonych usług. Kwota powyższa zmniejsza wydatki Starostwa Powiatowego,

-    zmniejszenia planu dochodów i wydatków w dz. 852 rozdz. 85204 - "Rodziny zastępcze" o kwotę 2.280 zł w związku ze zmniejszeniem wpływu opłat za pobyt dzieci z innych powiatów w rodzinach zastępczych.

III.          Zmiany w budżecie powiatu na 2005 rok zawarte w § 3 Uchwały polegające na przeniesieniach pomiędzy poszczególnymi paragrafami klasyfikacji budżetowej wynikają z konieczności dostosowania planu wydatków do faktycznych wydatków w Starostwie Powiatowym i podległych jednostkach budżetowych.    

 

                                                                             Przewodniczący Rady

                                                                                 Sławomir Małachowski


Załącznik Nr 2

do Uchwały Nr XXXVIII/229/05

Rady Powiatu w Suwałkach

z dnia 20 grudnia 2005 roku    

                                                                                                            

Wykaz zadań inwestycyjnych i środków na ich realizację w 2005 roku

 

Nazwa zadania inwestycyjnego

i jego lokalizacja

Rok  rozpocz.zakończ

Wartość kosztorys. zadania

Dotychczas

poniesione wydatki (do końca ub.r.)

Pozostałość środków na rachunku inwestycyj-nym

 

Środki wynikające

z planów na 2005 r. ogółem w zł

w tym:

Środki własne budżetowe

Środki

z własnych funduszów celowych

Wpłaty ludności

Środki z budżetu państwa

Dotacje bezzwrotne z funduszów celowych

Kredyty

i pożyczki

Inne środki (np. partycypacja innych jednostek)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

I. Zadania

    noworozpoczynane

 

7.200.251

104.044

-

3.589.057

 

912.804

-

-

808.530

-

615.192

1.252.531

- modernizacja dróg

 

2.209.857

-

-

2.209.857

351.604

-

-

350.530

-

255.192

1.252.531

  - dr. Nr 1130B  Rutka Tartak -

  - Poszeszupie - Ejszeryszki

2005

1.214.135

-

-

1.214.135

351.604

-

-

-

-

-

862.531

  - dr. Nr 1118B Kamionka

    Poprzeczna - Aleksandrowo

2005

500.530

-

-

500.530

-

-

-

350.530

-

-

150.000

  - dr. Nr 1141 Prudziszki

    Suchodoły

2005

128.834

-

-

128.834

-

-

-

-

-

58.834

70.000

  - dr. Nr 1111 przez wieś

    Chmielówka

2005

60.222

-

-

60.222

-

-

-

-

-

40.222

20.000

  - dr. Nr 1114 przez wieś

    Śmieciuchówka

2005

199.996

-

-

199.996

-

-

-

-

-

99.996

100.000

  - dr. Nr 1122 Bakałarzewo

    Karasiewo

2005

106.140

-

-

106.140

-

-

-

-

-

56.140

50.000

- modernizacja przyszłej

  siedziby Starostwa

  Powiatowego

2005

325.000

-

-

325.000

225.000

-

-

-

-

100.000

-

- realizacja inwestycji

  w Ośrodku Wsparcia dla

  Osób z Zaburzeniami

  Psychicznymi w Lipniaku

2005

2.437.000

-

-

566.360

108.360

-

-

458.000

-

-

-

- dokumentacja projektowa

  drogi 1159B Szołtany-

  Puńsk-Wojtokiemie

2005

14.640

-

-

14.640

14.640

-

-

-

-

-

-

- Centrum Obsługi Turysty

  - remont zabytkowej

  Kordegardy w Dowspudzie

2004

1.777.500

46.970

-

103.700

103.700

-

-

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

- termomodernizacja

  internatu przy Zespole

  Szkół w Dowspudzie

2004

436.254

57.074

-

369.500

109.500

-

-

-

-

260.000

-

II. Zakupy inwestycyjne

 

577.311

-

-

559.569

28.259

-

-

89.000

12.125

181.258

248.927

- kserokopiarka

2005

4.000

-

-

4.000

-

-

-

4.000

-

-

-

- zestaw komputerowy

2005

5.052

-

-

5.052

-

-

-

-

 

-

5.052

- zakup sprzętu do

  zabezpieczenia łączności

  radiowej i usprawnienia

  zarządzania informacyjne-

  go w Centrum Zarządzania

  Kryzysowego w Suwałkach

2005

343.134

-

-

343.134

14.259

-

-

85.000

-

-

243.875

- realizacja projektu "Budowa i

  wdrożenie w urzędach

  samorządu terytorialnego

  województwa podlaskiego

  platform elektronicznych dla

  rozwoju elektronicznych

  usług dla ludności"

2005

14.000

-

-

14.000

14.000

-

-

-

-

-

-

- ścinarka do poboczy

2005

175.000

-

-

157.258

-

-

-

-

-

157.258

-

- wyposażenie nowych miejsc

  pracy dla osób

  niepełnosprawnych w

  Ośrodku Wsparcia dla Osób z

  Zaburzeniami Psychicznymi

  w Lipniaku

2005

12.125

-

-

12.125

-

-

-

-

12.125

-

-

 - centrala telefoniczna

2005

24.000

-

-

24.000

-

-

-

-

-

24.000

-

Ogółem:

7.777.562

104.044

-

4.148.626

941.063

-

-

897.530

12.125

796.450

1.501.458

 

                                                                                                                                             Przewodniczący Rady

                                                                                                                                           Sławomir Małachowski

 


                                                                                                                                                              ZałącznikNr 3

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia 2005 roku

                                                                                                                                                                                              

Zestawienie przychodów i wydatków

Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym

i Kartograficznym na 2005 rok - Dz. 710 rozdz. 71030

 

 

1. Stan środków obrotowych na początek roku                          -            169.211 zł

 

2. Przychody ogółem:                                                                                    -            379.000 zł

    w tym:

    § 0690 - wpływy z różnych opłat                                                   -              1.000 zł

    § 0830 - wpływy z usług                                                            -            304.900 zł

    § 0920 - pozostałe odsetki                                                             -              8.000 zł

    § 0970 - wpływy z różnych dochodów                                           -                 100 zł

    § 2960 - przelewy redystrybucyjne                                                -            65.000 zł

 

3. Wydatki ogółem:                                                                                    -            492.000 zł

     w tym:

    

     § 2960 - przelewy redystrybucyjne                                                -            74.000 zł

     § 4170 - wynagrodzenia bezosobowe                                        -              4.000 zł

     § 4210 - zakup materiałów i wyposażenia                            -            52.000 zł

     § 4270 - zakup usług remontowych                                       -            10.000 zł

     § 4300 - zakup usług pozostałych                                          -            164.000 zł

     § 4610 - koszty postępowania sądowego

                    i prokuratorskiego                                                          -              2.000 zł

     § 6110 - wydatki inwestycyjne

                    funduszy celowych                                                         -            155.000 zł

     § 6120 - wydatki na zakupy inwestycyjne funduszy

                    celowych                                                                                 -            31.000 zł

 

4. Stan środków obrotowych na koniec roku                                          -            56.211 zł        

    (1 + 2 - 3)

 

 

                                                                                                Przewodniczący Rady

                                                                                                Sławomir Małachowski

 

                                                                                                                                                              Załącznik Nr 4

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/ 229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia 2005 roku

Zestawienie przychodów i wydatków

Powiatowego Funduszu Ochrony  Środowiska i Gospodarki Wodnej

na 2005 rok - Dz. 900 rozdz. 90011

 

1. Stan środków obrotowych na początek roku                                                -            48.004 zł

 

2. Przychody ogółem:                                                                                  -            24.600 zł

    w tym:

 

    § 0690 - wpływy z różnych opłat

       (opłaty za gosp. korzystanie ze środowiska)                             -            23.000 zł

 

    § 0920 - pozostałe odsetki                                                                         -            1.600 zł

 

3. Wydatki ogółem:                                                                                              -            41.500 zł

    w tym:

 

    § 2446 - dotacje przekazane z funduszy celowych na realizację                      -            30.000 zł

                   zadań bieżących dla jednostek sektora finansów

                   publicznych

                   (wkład własny na realizację projektu pn. "Przez

                   przyrodę i kulturę do rozwoju turystycznego i

       współpracy międzynarodowej")                                                     

 

    § 2450 - dotacje przekazane z funduszy celowych na realizację                      -            4.500 zł

                   zadań bieżących dla jednostek niezaliczanych do sektora

                   finansów publicznych

                   (urządzanie i utrzymanie terenów zieleni, zadrzewień,

       zakrzewień oraz parków)                                                  

 

    § 4210 - zakup materiałów i wyposażenia                                        -            5.000 zł

 (edukacja ekologiczna oraz propagowanie działań

                   proekologicznych, prenumerata czasopism i zakup

                   książek)                                                                                              

 

    § 4300 - zakup usług pozostałych                                                                  -            2.000 zł

                   (przeprowadzenie cyklu szkoleń dotyczących gospodarki

                    odpadami, opracowanie broszury promującej minimalizację

                    ilości wytworzonych odpadów, szkolenia pracowników,

                    koszty obsługi bankowej)                                                      

 

4. Stan środków obrotowych na koniec roku                                        -            31.104 zł

      (1 + 2 -3 )

                                                Przewodniczący Rady - Sławomir Małachowski

                                                                                                                                                              Załącznik Nr 5

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/ 229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia  2005 roku

 

Przychody i wydatki dochodów własnych

na 2005 rok

Lp.

Klasyfikacja budżetowa

Nazwa dochodów własnych

Stan środków pieniężnych na początek okresu

Planowane przychody w 2005 roku

Planowane rozchody w 2005 roku

Stan środków pieniężnych na koniec roku

1.

     dz. 852 rozdz. 85201

Placówki opiekuńczo-wychowawcze

27.828

10.910

37.910

828

2.

     dz. 852 rozdz. 85203

Ośrodki wsparcia

0

3.000

3.000

0

3.

     dz. 854 rozdz. 85410

Internaty i bursy szkolne

2.192

123.000

123.000

2.192

Razem:

30.020

136.910

163.910

3.020

                 

 

                                                                                                 Przewodniczący Rady

                                                                                                Sławomir Małachowski


                                                                                                                                                              Załącznik Nr 6

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/ 229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia 2005 roku

                                                                                                                                                                                              

Przychody i wydatki gospodarstw

 

pomocniczych na 2005 rok.

 

 

 

 

 

Nazwa

jednostki

Stan

środków

obrotowych

na początek

roku

Planowane

przychody

w tym

dotacja

Zakres

dotacji

Plano-

wane

wydatki

w tym

wpłata

do

budżetu

Stan

środków

obrotowych

na koniec

roku

Ośrodek Produkcyjno - Usługowy u PACA

Gospodarstwo

Pomocnicze przy Zespole Szkół w

Dowspudzie

 

 

 

 

34.136

 

 

 

 

250.000

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

250.000

 

 

 

-

 

 

 

34.136

 

                                                                                                Przewodniczący Rady

                                                                                                Sławomir Małachowski


                                                                                                                                                              Załącznik Nr 7

                                                                                                                                                                                             do Uchwały Nr XXXVIII/ 229/05

                                                                                                                                                                                             Rady Powiatu w Suwałkach

                                                                                                                                                                                             z dnia 20 grudnia 2005 roku

 

Plan przychodów i rozchodów

                                                               na 2005 rok

 

 

Lp.

Wyszczególnienie

Kwota

I.

Przychody ogółem

1.891.561

 

w tym:

1. nadwyżka z lat ubiegłych

2. wolne środki

3. kredyty długoterminowe

4. pożyczki

5. spłaty pożyczek udzielonych

6. przychody z prywatyzacji majątku gminy

7. sprzedaż papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę

 

 

-

   731.561

1.160.000

-

-

-

-

 

II.

Rozchody ogółem

   149.172

 

w tym:

1. spłaty kredytów długoterminowych

2. spłaty pożyczek długoterminowych

3. pożyczki udzielone

4. wykup papierów wartościowych

 

 

   149.172

-

-

-

 

 

Informacje uzupełniające:

 

I. Pokrycie deficytu (niedoboru) budżetowego:

   - kredytem                            -               1.160.000 zł                                       

   - nadwyżką budżetową            -                      -                              

   - wolne środki              -                  525.640 zł                                    

 

 

                                                                                                Przewodniczący Rady

                                                                                                Sławomir Małachowski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Nikonowicz

Wprowadzający: Elżbieta Nikonowicz

Data modyfikacji: 2005-12-21

Opublikował: Magdalena Sienkiewicz

Data publikacji: 2005-12-21