ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZARZĄDZENIA NR 26/05

                STAROSTY SUWALSKIEGO Z DNIA 25-05-2005 R.

 

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r.

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym             w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy) w Starostwie Powiatowym w Suwałkach,                     ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki

 

  I.        Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Noniewicza 10

16-400 Suwałki

 

II.        Określenie stanowiska urzędniczego:

referent prawno-administracyjny do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy)

1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy

 

III.        Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie                    z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)    jest obywatelem polskim,

2)    posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,

3)    ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4)    posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,

5)    nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)    cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)  odbycie stażu absolwenckiego w urzędzie administracji publicznej,

2)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,

3)  znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,

4)  znajomość przepisów ustawy – Karta Nauczyciela,

5)  znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,

6)  znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,

7)  uregulowany stosunek do służby wojskowej,

8)  opinia z miejsca pracy lub referencje,

9)  znajomość programu „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” – Działanie 2.2 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 IV.          Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.       Przygotowanie projektów uchwał i regulaminów w sprawie przyznawania uczniom szkół ponadgimnazjalnych oraz studentom pomocy materialnej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.       Przygotowanie „Wniosków o płatność” realizowanych projektów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Lokalnego.

3.       Rozliczanie i koordynacja zadań związanych z realizacją projektów:
1) „Stypendia dla młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej, maturalnej Powiatu      

          Suwalskiego”,

2) „Stypendia dla studentów pochodzących z terenu Powiatu Suwalskiego”,

4.       Przygotowanie sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektów.

5.       Przygotowanie aktualnej prognozy wydatków instytucji wdrażającej.

6.       Systematyczne monitorowanie realizacji Projektu.

7.       Dokonywanie pomiaru i analizy wskaźników produktów, rezultatów                         i oddziaływania osiągniętych dzięki realizacji Projektów zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringowymi.

8.       W przypadku wystąpienia braków formalnych w dokumentach w/w ich uzupełnienie, a w razie potrzeby złożenie dodatkowych wyjaśnień.

 

    V.           Wskazanie wymaganych dokumentów.

         1. Dokumenty niezbędne:  

1)          curriculum vitae.

2)          list motywacyjny,

3)          kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,

4)          odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)          zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,

6)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)          oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

        2. Dokumenty dodatkowe:

1)      kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

2)      kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

   VI.              Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach”             w terminie do dnia 12 września 2005 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).

                                                        

                                                             Starosta –Szczepan Ołdakowski