ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZARZĄDZENIA NR 26/05
STAROSTY SUWALSKIEGO Z DNIA 25-05-2005 R.
Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia 25 sierpnia 2005 r.
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy) w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Noniewicza 10
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
referent prawno-administracyjny do spraw oświaty (samodzielne stanowisko pracy)
1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,
5) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) odbycie stażu absolwenckiego w urzędzie administracji publicznej,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty,
4) znajomość przepisów ustawy – Karta Nauczyciela,
5) znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej,
6) znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
7) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
8) opinia z miejsca pracy lub referencje,
9) znajomość programu „Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne” – Działanie 2.2 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1. Przygotowanie projektów uchwał i regulaminów w sprawie przyznawania uczniom szkół ponadgimnazjalnych oraz studentom pomocy materialnej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przygotowanie „Wniosków o płatność” realizowanych projektów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Lokalnego.
3.
Rozliczanie i
koordynacja zadań związanych z realizacją projektów:
1) „Stypendia dla młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej, maturalnej Powiatu
Suwalskiego”,
2) „Stypendia dla studentów pochodzących z terenu Powiatu Suwalskiego”,
4. Przygotowanie sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowych z realizacji Projektów.
5. Przygotowanie aktualnej prognozy wydatków instytucji wdrażającej.
6. Systematyczne monitorowanie realizacji Projektu.
7. Dokonywanie pomiaru i analizy wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania osiągniętych dzięki realizacji Projektów zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringowymi.
8. W przypadku wystąpienia braków formalnych w dokumentach w/w ich uzupełnienie, a w razie potrzeby złożenie dodatkowych wyjaśnień.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) curriculum vitae.
2) list motywacyjny,
3) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta prawno-administracyjnego do spraw oświaty,
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
2) kserokopie opinii z miejsca pracy lub referencji,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach” w terminie do dnia 12 września 2005 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki (pok. 213).
Starosta –Szczepan Ołdakowski