ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZARZĄDZENIA NR 26/05
STAROSTY SUWALSKIEGO Z DNIA 25-05-2005 R.
REGULAMIN PRZEPROWADZENIA NABORU
na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
§ 1. 1. Postepowanie w sprawie naboru stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach przeprowadza Komisja w składzie określonym w niniejszym zarządzeniu.
2. Warunkiem prawomocności obrad Komisji jest udział w nich wszystkich członków.
3. W przypadku braku quorum Starosta w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komisji ustala nowy termin posiedzenia Komisji.
4. Każdej osobie wchodzącej w skład Komisji przysługuje jeden głos.
5. Komisja podejmuje rozstrzygnięcie w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wybrania przez Komisję kandydata, które dokonywane jest na zasadach określonych w § 6 ust. 1 niniejszego regulaminu.
6. Starosta Suwalski zastrzega sobie:
1) możliwość uczestnictwa w posiedzeniach Komisji
2) prawo do wglądu w dokumentację i zadawania pytań kandydatom na każdym etapie postępowania.
§ 2. 1. Komisja na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami złożonymi przez kandydatów i zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów.
2. Oferty nie spełniające warunków określonych w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia Komisja odrzuca.
§ 3. Do rozmów kwalifikacyjnych Komisja wybierze nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu.
§ 4. 1. Komisja przeprowadzi indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające w pierwszej kolejności na zadawaniu jednakowych pytań dotyczących znajomości przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz niezbędnych do ustaleń przydatności na stanowisko objęte naborem.
2. Członkowie Komisji mogą zadawać pytania dodatkowe.
3. Przewodniczący Komisji ma prawo uchylić pytanie nie będące przedmiotem naboru.
§ 5. Po rozmowie z kandydatami Komisja może odbyć dyskusję we własnym gronie.
§ 6. 1. Rozstrzygnięcie dotyczące wybrania przez Komisję kandydata dokonywane jest w głosowaniu tajnym, zwykłą większością głosów.
2. Głosowanie dokonane jest na jednakowych kartach do głosowania, ostemplowanych pieczęcią Starosty Suwalskiego zawierających nazwiska kandydatów w kolejności alfabetycznej.
3. Głosowanie dokonywane jest poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata i skreślenie pozostałych kandydatów.
4. Głos jest nieważny w razie braku skreślenia.
5. Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
6. Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i traktowana jest jako odrzucenuie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.
§ 7. 1. Jeżeli w pierwszym głosowaniu kandydat nie został wybrany, Przewodniczący Komisji zarządza drugie głosowanie.
2. Jeżeli również w drugim głosowaniu kandydat nie został wybrany, Przewodniczący Komisji zarządza trzecie głosowanie.
3. Przeprowadzenie drugiego i trzeciego głosowania odbywa sie w sposób wskazany w § 1 ust. 4 i § 6 niniejszego regulaminu i może być poprzedzone dyskusją i rozmową z kandydatami.
§ 8. 1. Jeżeli w przypadku trzeciego głosowania Komisja nie wyłoni kandydata na stanowisko urzędnicze, to Przewodniczący Komisji o zaistniałej sytuacji zawiadamia Starostę Suwalskiego.
2. Starosta Suwalski w sytuacji określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu unieważnia postępowanie i rozwiązuje Komisję.
§ 9. 1. Ze swoich czynności Komisja konkursowa sporządza protokół przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze, który podpisują wszyscy członkowie Komisji.
2. Protokół postępowania konkursowego udostępnia się do wglądu kandydatom biorącym udział w konkursie, na ich żądanie.
§ 10. 1. Komisja konkursowa ulega rozwiązaniu z dniem zatrudnienia kandydata na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, z wyjątkiem sytuacji wskazanych w niniejszym Regulaminie.
Starosta
Szczepan Ołdakowski